تاریخ انتشار: 1398/06/31 19:37
حاضرم قراردادم را تمدید کنم
کد خبر: 87057

خبر خوب علیپور بعد از پیروزی در دربی90

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: عبدی دقایق کوتاهی بازی کرد، اما خوشحالم بچه محلم در این بازی گلزنی کرد.
خبر خوب علیپور بعد از پیروزی در دربی90

 علی علیپور در پایان دربی 90 که با برتری شاگردان کالدرون همراه بود در جمع خبرنگاران، گفت: این یکی از سخت‌ترین دربی‌ها بود که به نظر من نسبت به بازی‌های قبل تفاوتش این بود که تنش زیاد داشت،‌ مخصوصا در نیمه اول که بارها بازی به خاطر همین تنش‌ها متوقف شد و از هیجان افتاد. خدا را شکر که ما این بازی را بردیم و شرمنده هواداران‌مان نشدیم.

وی درباره گلزنی مهدی عبدی در دربی 90 عنوان کرد: عبدی بازیکن جوانی است که اتفاقاً بچه محل هستیم. او دقایق خیلی کمی بازی کرد و خدا را شکر که توانست با گلزنی بازی را به سود تیم تمام کند. مهم بردن ما بود که خوشبختانه اتفاق افتاد.

مهاجم پرسپولیس در واکنش به این سوال که گفته می‌شود او تمرکز لازم را برای بازی در پرسپولیس نداشت و به دنبال جدایی از این تیم بوده است، خاطرنشان کرد: نظر همه و البته هواداران برای من قابل احترام است، من علاقه زیادی به پرسپولیس و هوادارانش دارم و با حمایت‌ آنها بود که در این تیم به اوج فوتبالم رسیدم. تا دو هفته پیش مسائلی رخ داده بود که باعث شد  تمرکزم را در پرسپولیس از دست بدهم، اما بعد از آن همه چیز را از ذهن خارج کرده و روی تیم تمرکز کردم. هدفم ادامه روند موفقیت‌آمیز با پرسپولیس است. در حال حاضر هم با تمام وجود حاضر به تمدید قرارداد هستم. ضمن اینکه تاکید کنم مشکلات به وجود آمده مالی نبود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gawmz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 پنالتی زن اول پرسپولیس در دربی 90