تاریخ انتشار: 1398/07/02 12:18
کد خبر: 86841

مکانی:دعوت به تیم ملی جزو آرزوهایم نیست!

دروازه‌بان نفت مسجد سلیمان گفت: دعوت به تیم ملی یکی از اهدافم محسوب می‌شود، اما جزو آرزوهایم نیست.
مکانی:دعوت به تیم ملی جزو آرزوهایم نیست!

سوشا مکانی بعد از مصدومیت از تیم میوندالن نروژ جدا شد و مجدداً به لیگ ایران برگشت. او در اولین دیدارش مقابل سپاهان در چند صحنه عکس‌العمل‌های استثنایی از خودش نشان داد تا شاگردان تارتار در جنگی نابرابر مقابل سپاهان به یک امتیاز باارزش برسند.

با گرفتن چند موقعیت گل عالی به خوبی جواب اعتماد سرمربی مسجدسلیمان را دادی.

با توجه به صحبت‌هایی که با کادر فنی، آقای اینانلو مربی دروازه‌بان‌ها و مهدی تارتار سرمربی داشتیم، به این نتیجه رسیدیم که من درون دروازه باشم و استارت قرار گرفتنم در درون دروازه تیم از بازی با سپاهان باشد. سرمربی ما با توجه به اعتمادی که به من داشت به من بازی داد. من هم سعی کردم بهترین نمایش خودم را انجام بدهم، چون خوب می‌دانم برای شهر مسجدسلیمان که همه دلخوشی‌شان به تیم است تک‌تک امتیازات چقدر می‌تواند مهم باشد از همین‌رو بازنده نبودیم و مقابل تیم قدرتمند سپاهان نمایش خوبی انجام دادیم. من هم اگر خوب دروازه‌بانی کردم فقط انجام وظیفه کردم و کار خاصی نکردم.

تو به نروژ رفته بودی که از آنجا به تیم‌های بزرگتر اروپایی بروی، اما چرا دوباره به لیگ ایران برگشتی؟!

من از نروژ برنگشتم و به عنوان مهمان اینجا هستم و دوباره به لیگ نروژ برمی‌گردم. تا روزی که اینجا هستم بهترین نمایش‌ها را انجام می‌دهم و درصددم تا بهترین عملکرد را از خودم به جای بگذارم تا روزی هم که می‌خواهم از اینجا بروم با رضایت کامل از کارم باشد.

دعوت به تیم ملی یکی از آرزو‌های تو محسوب می‌شود؟

دعوت به تیم ملی یکی از اهدافم محسوب می‌شود، اما جزو آرزوهایم نیست. چیزی که برای بقیه آرزوست برای من خاطره شده! من معتقدم اگر خوب باشی و خوب کار کنی حتماً به تیم ملی می‌رسی. الان هم موقع عمل کردن است و من معتقدم بازیکن خوب کار کند، بقیه چیز‌ها اتفاق می‌افتد.

اما بیرانوند دروازه تیم ملی را یک‌جور‌هایی قبضه کرده است!

تمام دروازه‌بان‌های تیم ملی جزو دوستانم هستند به همین دلیل منتظر نیستم بازیکنی بلغزد و من جایش را بگیرم. در فوتبال روز دنیا رقابت حرف اول و آخر را می‌زند و اگر شرایط بازیکن در تیم باشگاهی اش خوب باشد، به اهدافش می‌رسد، چون زبان فوتبال خیلی ساده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qxxyp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سوشا دیدار با شهرخودرو را از دست داد؟