تاریخ انتشار: 1398/07/02 19:13
کد خبر: 86807

شیری: شجاع لیز خورد برای استقلال پنالتی گرفتند

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس به خبرورزشی گفت: در رختکن هم به عبدی گفتیم همین طوری به راهت ادامه بده و از گلش تشکر کردیم.

مهدی شیری، مدافع راست پرسپولیس یکی از بازیکنانی بود که در جناح راست سرخپوشان در شهرآورد ۹۰ سعی کرد به نحو احسن وظیفه اش را انجام دهد. به بهانه برد پرسپولیس دقایقی با شیری هم‌صحبت شدیم.
از پنالتی بگو، در پنالتی که برای استقلال گرفتند چه اتفاقی افتاد؟
شجاع و داریوش شجاعیان در حال حرکت بودند. در یک لحظه تعادل شجاع به هم و لیز خورد و هیچ برخوردی هم با مهاجم استقلال نداشت، اما داور پنالتی گرفت و ما هم هرچه به داور معترض شدیم و به داوران پشت دروازه توضیح دادیم که هیچ خطایی رخ نداده و... بی‌فایده بود.
در صحنه پنالتی چه فکری می‌کردی؟
در ابتدا باید بگویم در تیم پرسپولیس همه به هم اطمینان دارند و بازیکنان به هم فاز مثبت می‌دهند. ماشاا... علی هم دروازه‌بان بزرگی است و بعد از گرفتن پنالتی در جام جهانی و چند پنالتی دیگر دل‌مان قرص بود که علی پنالتی را می‌گیرد.
کیفیت شهرآورد به لحاظ فنی چگونه بود؟
ما به تیم استقلال شانسی برای گل زدن ندادیم و همه نقاط قوت حریف را بستیم. در طرف مقابل خودمان هم چند فرصت گلزنی داشتیم که آن‌ها را از دست دادیم تا اینکه بازیکن جوان ما که به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمده بود، آن گل باارزش را زد.
فکر می‌کردی عبدی گل بزند؟
شهرآورد یک بازی خاص است و هیچ چیز آن قابل پیش‌بینی نیست. هیچ بازیکنی فکر نمی‌کرد چه کسی گل بزند.
بعد از شهرآورد، رختکن پرسپولیس چه حال و هوایی داشت و کالدرون چه حرفی به بازیکنان زد و بازیکنان تیم‌تان چه حرفی به عبدی زدند؟
بعد از شهرآورد که در رختکن تیم‌مان همه شاد و خوشحال بودند و به هم تبریک می‌گفتند و فضای خیلی خوبی در رختکن حاکم بود. در رختکن هم همه به عبدی گفتیم همین طوری به راهت ادامه بده و از گلش تشکر کردیم.
در آن لحظه چه پیش آمد که همه بازیکنان به هم پریدند و اگر آقاکریم نبود، یک فاجعه پیش می‌آمد؟
آقاکریم بزرگ و اسطوره تیم ماست و ماشاالله زورش اینقدر زیاد است که با یک دستش همه را عقب زد و آرامش را به بازی برگرداند.
برد در شهرآورد را نتیجه عادلانه‌ای برای تیم‌تان می‌دانی؟
در بازی‌های بزرگ تیمی برنده می‌شود که کمتر اشتباه می‌کند. پرسپولیس هم تیم کم‌اشتباه میدان بود و با شایستگی شهرآورد را برد.
در رابطه با بازی مقابل سپاهان چه صحبتی دارید؟
برد در شهرآورد تیم‌مان را به لحاظ روحی خیلی بالا برد و بازیکنان‌مان برای بازی با سپاهان در بهترین شرایط ممکن قرار دارند. از هواداران‌مان می‌خواهم روز پنج‌شنبه ورزشگاه آزادی را پر کنند تا ان‌شاءا... تلاش خوبی را برای برد بزرگ دیگری داشته باشیم. البته ما می‌دانیم سپاهان تیم خوبی است، اما ما برای بردن حریف در بهترین شرایط ممکن قرار داریم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d778p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شیری: چون هجومی‌ترین تیم هستیم ضدحمله می‌خوریم