تاریخ انتشار: 1398/07/03 21:17
تارتار صدر را از یحیی گرفت
کد خبر: 86669

جدال نفس گیر دو پرسپولیسی، تراکتور را صدرنشین کرد

سرمربی نفت مسجد سلیمان در چهارمین تقابل خود با تیم‌های مدعی این فصل، اینبار موفق به متوقف کردن شهرخودرو شد.
جدال نفس گیر دو پرسپولیسی، تراکتور را صدرنشین کرد

نفت مسجد سلیمان که طی پنج هفته ابتدایی فصل با قرعه سختی مواجه شد و برابر استقلال، سپاهان، تراکتور و شهرخودرو باید به میدان می‌رفت، برابر تمامی مدعیان اصلی این فصل موفق به کسب امتیاز شد تا شرایط جدول را تحت تاثیر قرار دهد.

بعد از تساوی بدون گل برابر تراکتور، آنها مقابل سپاهان به مساوی یک – یک رسیدند و استقلال را نیز با همین نتیجه متوقف کردند. در شرایطی که با محرومیت هواداران این تیم، گمانه‌زنی زیادی درباره عدم انجام دیدار این هفته آنها برابر شهر خودرو شکل گرفته بود، در نهایت آنها علیرغم دریافت گل در دقایق ابتدایی مقابل شاگردان یحیی گل محمدی، خیلی زود به بازی برگشتند و توانستند بار دیگر با تساوی بازی را پایان دهند.

تارتار اکنون با متوقف کردن شهرخودرو، صدر جدول را از یحیی گل محمدی گرفت و تراکتور توانست با پیروزی خارج از خانه خود مقابل سایپا به عنوان صدرنشین هفته پنجم در پایان روز اول معرفی شود.

تارتار که پیش از این با نمایش دفاعی خود مورد انتقاد امیر قلعه نویی و سپاهان قرار گرفته بود، اینبار توانست برابر تیم شهرخودرو نمایش خوبی به جا بگذارد و دو امتیاز حیاتی را از این تیم دریغ کرد تا اکنون با پنج تساوی رکورد ویژه ای نیز از آن خود کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x99nl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کنفرانس خبری یحیی گل‌محمدی و مهدی تارتار + فیلم