تاریخ انتشار: 1398/07/04 10:12
کد خبر: 86609

عملکرد داور دیدار پرسپولیس-سپاهان، بیش از همیشه زیر ذره‌بین!

داور دیدار پرسپولیس - سپاهان در هفته پنجم تصمیم بحث برانگیزی در دیدار آخر دو تیم داشت.
عملکرد داور دیدار پرسپولیس-سپاهان، بیش از همیشه زیر ذره‌بین!

با اعلام داوران هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر قضاوت دیدار حساس پرسپولیس - سپاهان در تصمیمی عجیب از سوی کمیته داوران به وحید کاظمی سپرده شد و نام او یادآور تصمیم عجیبی بود که در وقت‌های اضافه بازی اخیر دو تیم در جام حذفی گرفت و تا مدت‌ها در مورد آن صحبت می‌شد.

پرسپولیس و سپاهان که در لیگ برتر و جام حذفی رقابت تنگاتنگی با یکدیگر داشتند در نیمه نهایی جام حذفی در شرایطی که کار در 90 دقیقه به تساوی بدون گل کشیده شده بود یک پنالتی در وقت‌های اضافه به سود طلایی‌پوشان اعلام شد که توسط مهدی کیانی از دست رفت. این پنالتی در صورت گل شدن می‌توانست سرنوشت بازی را تغییر دهد و تکلیف قهرمان این رقابت‌ها تغییر کند.

قضاوت آن بازی بر عهده محمدحسین زاهدی‌فرد بود و وحید کاظمی در آن دیدار داور پشت دروازه بود که به صحنه خطا اشراف کامل داشت و از نزدیک شاهد این برخورد بود و رای به ضربه پنالتی داد که مورد تایید داور وسط مسابقه قرار گرفت.

02

نظرات کارشناسی در مورد آن صحنه متفاوت بود و برخی عقیده داشتند تصمیم داور درست بوده و برخی دیگر آن را سخت‌گیرانه می‌دانستند. حالا کاظمی با توجه به ناراحتی پرسپولیسی‌ها از آخرین تصمیمش در دیدار نیمه نهایی جام حذفی کار سختی برای قضاوت در ورزشگاه آزادی در روز پنجشنبه خواهد داشت و عملکردش بیش از همیشه زیر ذره‌بین است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gaap5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس لو رفت