تاریخ انتشار: 1398/07/04 18:50
کد خبر: 86542

تابش:. امروز یک جنگ تمام عیار با پرسپولیس در زمین بود

مسعود تابش، مدیرعامل باشگاه سپاهان تقابل تیمش با پرسپولیس را یک جنگ تمام عیار دانست.
 تابش:. امروز یک جنگ تمام عیار با پرسپولیس در زمین بود

مسعود تابش بعد از دیدار پرسپولیس و سپاهان در هفته پنجم لیگ برتر اظهار داشت: فکر می‌کنم دو تیم خیلی خوب هستند. امروز یک جنگ تمام عیار و جوانمردانه در زمین بود که ما برنده آن شدیم.

وی درباره داوری دیدار سپاهان - پرسپولیس گفت: داوری مشکل خاصی نداشت و قضاوت منصفانه بود.

تابش درباره جو سکو‌های ورزشگاه آزادی و توهین‌هایی که به سپاهانی‌ها در این بازی شد, اشاره کرد: این نکته تنها نقطه ضعف بازی بود. با توجه به اینکه ما فشار می‌آوریم که خانم‌ها بتوانند به ورزشگاه بیایند، حداقل باید شرایط را برای حضور آنها فراهم کنیم. من دیدم در بازی امروز بچه‌های نونهال هم در ورزشگاه بودند و واقعاً با این وضعیت که اینقدر فحاشی می‌شود، شرایط برای حضور آنها بانوان نیست. واقعاً‌ به این شکل و سنفونیک فحاشی کردن در شأن کشور و فوتبال ما نیست.

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره محرومیت سعید آقایی پیش از دیدار با پرسپولیس عنوان کرد: به هیج وجه حرکت سعید آقایی را تأیید نمی‌کنیم! بعد از محرومیت این بازیکن بیانیه‌ای از طرف باشگاه سپاهان منتشر شده بوده که آن بیانیه از طرف باشگاه ما نبوده است.

وی درباره احضارش به کمیته اخلاق خاطرنشان کرد: ما عادت داریم که هر 15 روز یک بار به کمیته اخلاق برویم و الان نیز اگر لازم باشد در کمیته اخلاق حاضر می‌شویم و توضیح می‌دهیم. به‌هرحال در فوتبال اتفاقات بدتری هم رخ می‌دهد و این محرومیت‌ها را در پی ندارد و امیدواریم عدالت برقرار باشد. باز هم تأکید می‌کنم که رفتار و پستی را که آقایی در فضای مجازی منتشر کرده بود، تأیید نمی‌کنیم. باید شرایط بهتری را فراهم کنیم, چون بچه‌ها در زمین مشکلی با هم ندارند و بازی خودشان را انجام می‌دهند.

تابش راجع به اینکه آیا هواداران‌شان در ورزشگاه مشکلی نداشته‌اند, گفت: هواداران‌مان امروز در ورزشگاه مشکل خاصی نداشتند و باید از مأموران یگان ویژه تشکر کنیم که زحمت زیادی کشیدند. باید از مدیریت باشگاه پرسپولیس هم تشکر کنیم که مشخص بود با لیدر‌های‌شان صحبت شده بود. خدا را شکر مشکل خاصی به جز فحاشی‌ها در این بازی وجود داشت.

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره پرداخت خسارت‌ به خبرنگارانی که در بازی قبلی دو تیم در اصفهان متحمل خسارت شده بودند, عنوان کرد: هنوز شش ماه از این موضوع نگذشته است، اما مشکلی نیست و گفتیم اگر رأی صادر شود این افراد به اصفهان بیایند تا ما خسارت‌شان را پرداخت کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rzzo6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مسعود تابش به کمیته انضباطی احضار شد