تاریخ انتشار: 1398/07/04 22:37
کد خبر: 86488

شریفات:فولاد بسیار خوش شانس بود

مهاجم تیم پیکان معتقد است که این تیم لیاقت کسب سه امتیاز در دیدار امروز برابر فولاد را داشت.
شریفات:فولاد بسیار خوش شانس بود

از میکسدزون ورزشگاه فولاد، اسماعیل شریفات پس از پایان دیدار برابر پیکان درباره حضور در دیدار برابر فولاد گفت: فولاد تیم اصلی من است، این تیم شهر من است و خیلی دوست داشتم برابر آنها بازی کنم و حسین آقا هم لطف کردند و بیست دقیقه به من اجازه دادند به بازی بروم.

او درباره دیدار با فولاد خوزستان گفت: با تمام احترامی که برای تیم فولاد قائلم باید بگویم ما سرتر از فولاد بودیم و مخصوصا در نیمه دوم ما تیم برتر میدان بودیم. من فکر می کنم این بازی می توانست یک برنده داشته باشد و آن هم می توانست تیم ما باشد. سه امتیاز این بازی حق ما بود که به آن نرسیدیم. البته کسب یک امتیاز هم برای ما خوب است اما تیمی که لیاقت سه امتیاز را در این دیدار داشت ما بودیم که می توانستیم به آن برسیم اما این اتفاق در نهایت نیفتاد و فولاد بسیار خوش شانس بود.

مهاجم پیکان درباره فولادی ها ادامه داد: در تیم فولاد خوزستان مدیران بسیار بزرگی بودند و فکر می کنم سعید آذری هم می تواند یکی از آنها باشد. من با ایشان در تیم ذوب آهن بودم و دیدم ایشان به چه ترتیب کار می کند. تیم فولاد با ایشان می تواند در رده مدعیان قرار بگیرد اما اگر بخواهد به این ترتیب که امروز بازی کرد در ادامه بازی های لیگ حضور پیدا کند قطعا دچار مشکلاتی خواهد شد.

شریفات در پایان گفت: من مشکل داشتم و در هفته سوم به تیم پیکان اضافه شدم و خداراشکر که توانستم به این تیم کمک کنم و مطمئن هستم که تیم پیکان در ادامه بازی های لیگ می تواند حریف سرسختی برای سایر تیم ها باشد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pyybo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدافع پیکان از مسئولان تیم فولاد فرصت گرفت

کامبک بی حاصل آل کثیر؛ اما همچنان مرد اول
بهترین بازیکن بازی پیکان و فولاد