تاریخ انتشار: 1398/07/04 22:49
کد خبر: 86485

همه از علاقه من به تیم فوتبال استقلال خبر دارند؛بر کسی پوشیده نیست!

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن که قلبا استقلال را دوست دارد، گفت که گلی که در دیدار مقابل استقلال به ثمر رسانده، آفساید نبوده است.
همه از علاقه من به تیم فوتبال استقلال خبر دارند؛بر کسی پوشیده نیست!

ارسلان مطهری بعد از تساوی ۲ - ۲ ذوب‌آهن مقابل استقلال، درباره عدم خوشحالی خود بعد از گلزنی به آبی‌پوشان اظهار داشت: فکر می‌کنم همه از علاقه من به تیم فوتبال استقلال خبر دارند و این چیزی نیست که بر کسی پوشیده باشد.

وی در مورد این دیدار گفت: بازی خوبی بود و هر دو تیم موقعیت زیاد داشتند. استقلال هم خیلی خوب بازی کرد و ما نیز بد بازی نکردیم و موقعیت‌هایی داشتیم که می‌توانستم آن‌ها را تبدیل به گل کنیم. متأسفانه بازی مساوی شد که به درد هیچ‌کدام از تیم‌ها نمی‌خورد.

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن با تأکید بر اینکه گل دوم این تیم آفساید نبود،(اینجا ببینید) گفت: هنوز خلاصه بازی را ندیدم، اما به من گفتند که گلم آفساید نبوده است. با این همه در حال حاضر توپ تبدیل به گل شده است.

مطهری درباره اینکه در فصل نقل‌وانتقالات چه اتفاقاتی مانع از آبی‌پوش شدن این بازیکن شد، گفت: قبلاً در این مورد صحبت کردم و فکر می‌کنم در حال حاضر در این خصوص صحبت کردن حاشیه ایجاد خواهد کرد و ترجیح می‌دهم که صحبتی نداشته باشم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mxxmy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فرهاد مجیدی تشویق شد/ خوش‌و بش استقلالی‌ها با منصوریان/ بنر جالب برای استراماچونی+عکس