تاریخ انتشار: 1398/07/05 14:13
کد خبر: 86436

دستگیری سه تماشاگر در حاشیه دربی90

سعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ، از دستگیری سه تماشاگر در حاشیه دربی ۹۰ خبر داد.
دستگیری سه تماشاگر در حاشیه دربی90

 سعید فتاحی درباره مشکلات دوربین‌های ورزشگاه آزادی اظهار داشت: این سیستم جدید است و تا راه‌اندازی کامل، زمانی می‌گذرد، اما انقلابی رخ داده است. 40 سال است که ورزشگاه‌های ما مشکل داشت و از 90 هزار هوادار حاضر در ورزشگاه، 30 هزار نفر بلیت می‌خریدند. آن زمان فاجعه بود. در دربی 56 هزار بلیت فروخته شد که 56 هزار و 500 نفر وارد ورزشگاه شدند. همه ورزشگاه‌ها صندلی‌های شماره‌دار و گیت دارند.

وی درمورد بسته بودن سامانه بلیت‌فروشی از ساعت 9 صبح تصریح کرد: این مشکل را قبول دارم و قطعاً حل می‌شود. شرکت تجهیز و توسعه و رئیس آن آقای کریمی، همه کارهای خود را تعطیل کرده و کارهای مربوط به بلیت‌فروشی را انجام می‌دهد. راه‌اندازی این سامانه در ورزشگاه آزادی، کار کمی نیست.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ که با برنامه «ورزش و مردم» گفت‌وگو می‌کرد، در پاسخ به این پرسش که آیا افرادی که سر دروازه‌بان دوم استقلال و کنعانی‌زادگان را در هفته‌های قبل شکستند، شناسایی شده‌اند یا خیر، گفت: هنوز دوربین‌ها به صورت کامل نصب نشده‌اند. دستگاه‌های چهره‌زن آمده و آزمایش شدند. به کمک این سامانه، چهره همه تماشاگران مشخص می‌شود. روز گذشته (پنجشنبه)‌ 4-3 هوادار متخلف دستگیر شدند. سه نفر هم که در دربی به زمین، سنگ پرتاب کرده بودند، معرفی و دستگیر شدند.

فتاحی با بیان اینکه در کشورهای مختلف، داوطلبانی معرفی می‌شوند که تماشاگران را به جایگاه‌های خود راهنمایی می‌کنند، تصریح کرد: باشگاه‌ها باید همیار-هوادار به ما معرفی کنند. در این صورت و با راهنمایی این افراد، هوادار روی جایگاه خودش می‌نشیند و این مشکل تا نیم‌فصل حل می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا سازمان لیگ، ورود هواداران متخلف را به ورزشگاه‌ها ممنوع می‌کند یا خیر، بیان کرد: دقیقاً. اگر دستگاه‌های چهره‌زن نصب شوند، این اتفاق رخ می‌دهد و با تماشاگر متخلف برخورد می‌شود. از هواداران استقلال و پرسپولیس هم تشکر می‌کنم که به جز صحنه سنگ‌پراکنی، منظم در جایگاه‌های خود مستقر شدند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lzz56

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فتاحی: افراد متخلف به مراجع قضائی معرفی می‌شوند