تاریخ انتشار: 1398/07/06 10:22
کد خبر: 86353

درگیری لفظی سرمربی سپاهان با یک پرسپولیسی

قضاوت نیمه اولِ داور بازی پرسپولیس و سپاهان به گونه‌ای بود که قرمزها را شاکی کرد، اتفاقی که در ادامه باعث درگیری لفظی قلعه‌نویی با یک مسئول پرسپولیسی شد.

درگیری لفظی سرمربی سپاهان با یک پرسپولیسی

در نیمه اول بازی پرسپولیس و سپاهان، قضاوت داور طوری بود که قرمز‌ها را شاکی کرد. آن‌ها اعتقاد داشتند کاظمی قضاوت خوبی ندارد و سوت‌هایش یک‌طرفه بوده است. بین دو نیمه بازی، یکی از مسئولان پرسپولیس که از قضاوت داور بازی شاکی بود، به سمت کاظمی رفت و دقایقی با این داور صحبت کرد. این داور به نزدیکانش گفته: «مسئول پرسپولیسی به من گفت چرا این‌طور سوت می‌زند و ممکن است قضاوتم باعث شود جو ورزشگاه به‌هم بریزد.»

نگرانی آن مسئول پرسپولیسی این بود که با تداوم اشتباهات داوری، در نیمه دوم سکو‌ها ملتهب شود و این مسئله باعث بروز مشکلاتی شود. او به داور گفت طرفداران ناراحت هستند و همین حالا کلی اعصاب‌شان به‌هم ریخته. اگر نیمه دوم هم وضع همین باشد، هواداران شاید از کوره دربروند و این مشکلاتی به وجود بیاورد.

این گفت‌وگوی کوتاه، اما از چشم امیر قلعه‌نویی پنهان نماند. سرمربی سپاهان که داشت رد می‌شد، بعد از مکثی متوجه شد که چه صحبت‌هایی رد و بدل می‌شود. همین مسئله باعث شد او همان جا توقف کند و وارد بحث شود: «واسه چی با داور حرف می‌زنی؟ داری روی داور اثر می‌‎ذاری. این کار شما غیرقانونیه. کسی حق نداره بین دو نیمه با داور مسابقه حرف بزنه.»

این حرف‌های قلعه‌نویی باعث شد تا در چشم به‌هم زدنی بین سرمربی سپاهان و آن مسئول پرسپولیسی درگیری لفظی پیش بیاید. امیر شاکی بود و به اطرافیان می‌گفت ایشان حق ندارد با داور حرف بزند و آن مسئول پرسپولیسی هم به قلعه‌نویی می‌گفت شما خودت استاد این چیز‌ها هستی. در نهایت با دخالت اطرافیان، ماجرا ختم به خیر شد. قلعه‌نویی، اما با اخم رفت. مسئول پرسپولیسی هم دلخور بود که چرا قلعه‌نویی قصد دارد در همه مسائل دخالت کند.

جالب این که در پایان بازی هم سپاهانی‌ها و هم پرسپولیسی‌ها از قضاوت کاظمی شاکی بودند. زرد‌های اصفهان با وجود برد شاکی بودند. پرسپولیسی‌ها هم اعتقاد داشتند او قضاوت درستی نداشته است. البته انتقاد اصلی به فدراسیون فوتبال و کمیته داوران وارد بود، چون خیلی‌ها اعتقاد داشتند باید داور بهتر و باتجربه‌تری برای قضاوت در این مسابقه انتخاب می‌شد. حداقل حساسیت دو بازی آخر پرسپولیس و سپاهان می‌توانست باعث شود فدراسیون در این زمینه حساس‌تر عمل کند. البته مسئولان کمیته داوران فعلاً به هیچ سؤالی جواب نمی‌دهند. هدایت ممبینی رئیس این کمیته نه تنها خود بلکه کل داوران را ممنوع‌المصاحبه کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aavby

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قلعه نوعی: هیچ سوت 50-50 به سود ما زده نشد