تاریخ انتشار: 1398/07/06 10:29
کد خبر: 86352

مدافع تراکتور: آخر فصل به جدول و آمار نگاه می‌کنیم

مدافع مستحکم تراکتور از انگیزه‌های تیمش برای موفقیت در جام حذفی می‌گوید و امیدوار است در جام حذفی غافلگیر نشوند.
مدافع تراکتور: آخر فصل به جدول و آمار نگاه می‌کنیم

تراکتور در آخرین دیدار خود نیز موفقی شد تا دروازه تیمش را بسته نگه دارد و اکنون رقابت فشرده‌ای در صدر جدول برای دستیابی به هدف بزرگ خود دنبال می‌کند. ایمان سلیمی که فصل گذشته نمایش درخشانی در ترکیب این تیم به جا گذاشت، در لیگ نوزدهم نیز توانسته نظرها را به سمت خود جلب کند و در آخرین بازی تیمش نیز برابر سایپا یک روز خوب را پشت سر گذاشت. او در آستانه دیدار جام حذفی تیمش، از انگیزه‌های تراکتور برای دستیابی به موفقیت در این جام می‌گوید.

 

چمن دستگردی مانع از نمایش خوب ما شد

بازی خوبی مقابل سایپا داشتیم ولی متاسفانه کیفیت بد چمن ورزشگاه دستگردی آن را تحت تاثیر خودش قرار داده بود. خصوصاً تیم ما که سبک بازی‌اش روی زمین است در چنین شرایطی دچار مشکل می‌شود و این موضوع بازی ما را تحت تاثیر قرار داد ولی به هر حال خوشحالم که مزد برتری خودمان را گرفتیم و توانستیم 3 امتیاز این دیدار را بگیریم.

 

تی‌تی‌ها همه جا ما را شرمنده می‌کنند

هواداران خونگرم تراکتور واقعاً برای ما سنگ تمام گذاشتند و از آنها ممنونم و دست تک تکشان را می‌بوسم. ما به جز تبریز که خیالمان از حضور تماشاگران راحت است و به حمایت ما می‌آیند در اکثر شهرها طرفداران زیادی داریم و احساس غربت نمی‌کنیم. خصوصاً در تهران که همیشه طرفداران زیادی برای ما به ورزشگاه می‌آیند و کمک زیادی برای شرایط ما هستند. این همان شرایطی است که ما را برای دستیابی به موفقیت امیدوار می‌کند و امیدوارم این حمایت همیشه ادامه داشته باشد.

 

کلین شیت؟ توجهی به این مسائل ندارم

آمار های این چنینی همیشه حاصل کار گروهی و تیمی است و از نوک حمله تا دروازه‌بان همه در آن نقش دارند و ما هم ساختار خوبی در تیم‌مان از این نظر داریم. در کل باید بگویم خیلی هم توجهی به آمار نداریم و تمرکزمان روی هر بازی است و آمار و ارقام وقتی ارزش پیدا می‌کند که بتواند تبدیل به رکورد و موفقیت برای تیم شود. من نظر شخصی خودم را می‌گویم و فعلاً توجهی به این آمار و کلین‌شیت‌ها ندارم.

 

غیبت خانزاده و تداوم موفقیت خط دفاعی

دلیلش همان کار تیمی است که گفتم. ما به معنای واقعی کلمه یک تیم هستیم و به قدری این موضوع در ما جا افتاده که شاید نبود یک بازیکن هم تاثیری در روند ما نگذارد و در همین تیم هم می‌بینید خیلی بازیکنان در پست غیر تخصصی بازی می‌کنند ولی عملکرد خوبی دارند. ما برای این فصل اهداف بزرگی داریم و در کنار هم به آن دست پیدا خواهیم کرد.

 

نگران خط حمله نباشید؛ بهتر هم می‌شویم

نمی‌شود اینطور گفت چرا که تازه در شروع لیگ قرار داریم و دقت کنید که ما 5 بازی خیلی سخت در شروع کار داشتیم و حریفان ما تیم‌های دست و پا بسته‌ای نبودند ولی به هر حال 3 برد و 2 تساوی در 5 بازی نتایج بدی محسوب نمی‌شود. در خط حمله هم مشکلی نداریم و جای نگرانی نیست و باید هفته به هفته روی تیم‌های حریف کار کنیم و شرایط‌ ما از اینی هم که هست بهتر شود.

 

فعلا تراکتور اما برای تیم ملی هم انگیزه زیادی دارم

من در مورد تیم ملی نمی‌توانم صحبت کنم و این سلیقه سرمربی تیم ملی است که چه کسی را دعوت کند. در پست دفاع میانی بازیکنان خوب زیادی داریم و به نوعی شاهد ترافیک در خط دفاع هستیم و نفرات مدعی زیادی هستند که کیفیت و تجربه بالایی دارند. من تنها وظیفه‌ام این است که خوب تمرین کنم و هر هفته سعی کنم بهترین عملکرد را در خط دفاع تراکتور داشته باشم و اگر فرصتی در اختیارم قرار گرفت خوشحال می‌شوم به پیراهن تیم ملی کشورم هم خدمت کنم.

 

تراکتور نمی‌خواهد به سرنوشت تاتنهام دچار شود

شرایط جام حذفی با لیگ خیلی فرق می‌کند و به کلی متفاوت است و در آن هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. مثال زنده‌اش را همین چند وقت قبل دیدید که تاتنهام به یک تیم ناشناخته به اسم کولچستر باخت و در کمال ناباوری حذف شد و ما هم اگر حریفان را دست کم بگیریم غافلگیر خواهیم شد. انگیزه ما در جام حذفی 2 برابر لیگ است و برنامه‌های زیادی برای این جام داریم چرا که مسیر کوتاه‌تری برای رسیدن به قهرمانی و کسب سهمیه آسیا است و همه تلاش‌مان را می‌کنیم به مراحل بالاتر صعود کنیم.

 

برای دیدار با تیم سابقم انگیزه دارم

پارس جم تیم خودم بوده و خاطرات خوبی از آن دارم. فصل قبل هم دو بازی خوب مقابل این تیم انجام دادم و حالا هم با احترام به این تیم برای کسب 3 امتیاز وارد زمین می‌شویم و امیدوارم آن را به دست بیاوریم. من نه تنها برای این بازی که برای تمامی دیدارهایی که پیراهن تراکتور را بر تن می‌کنم انگیزه دارم و باید این فصل هواداران این تیم را خوشحال کنیم.

 

آخر فصل به جدول و آمار نگاه می‌کنیم

در حال حاضر صدرجدول و این مسائل اهمیت زیادی ندارد و خیلی نباید روی آن مانور داد چرا که تیم را تحت فشار می‌گذارد. امتیازها در لیگ خیلی نزدیک است و با یک برد یا یک تساوی شرایط به کلی تغییر می‌کند و یک تیم می‌تواند چندین پله صعود یا سقوط داشته باشد و در ادامه و در هفته‌های آینده هر چه جلوتر برویم آن وقت جایگاه تیم در جدول هم اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. در انتهای فصل امیدوارم با عملکرد موفق تیمی به شرایط خوبی برسیم و آنجا به آمار و جدول نگاه می‌کنیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/396njw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



مدافع تراکتورسازی سه ساله تمدید کرد