تاریخ انتشار: 1398/07/06 11:07
کد خبر: 86347

آقای بیرانوند بیشتر تمرکز کن!

هیچکس نمی‌تواند منکر کیفیت فنی بالای گلر شماره یک فعلی پرسپولیس شود، اما او بارها با تصمیمات عجیب خود همه را غافلگیر کرده است.
آقای بیرانوند بیشتر تمرکز کن!

بعد از نمایش ایده‌آل در دربی و مهار پنالتی حساس علی کریمی در جدال با استقلال، بازگشت دوباره بیرانوند به ورزشگاه آزادی اینبار با دریافت دو گل باورنکردنی همراه شد. دو گلی که می‌توان ردپای اشتباه او در دریافت آنها را نیز مشاهده کرد.

بیرانوند که به گواه کارشناسان و اهالی فوتبال اکنون نه تنها در ایران که در آسیا جزو باکیفیت‌ترین دروازه‌بانان محسوب می‌شود، بارها با نمایش خود به این ادعا مهر تایید زده است. از مهار پنالتی مهاجم افسانه‌ای پرتغال در جام جهانی تا سیوی که تیمش را برای اولین بار به فینال لیگ قهرمانان رساند و ژاوی اسطوره‌ای را ناکام گذاشت. او بارها تصویر فوق العاده‌ای از عملکرد دیدنی خود برای هواداران فوتبال ایران و خصوصا پرسپولیس به جا گذاشته و به پشتوانه آن دستیابی به دستکش طلای فوتبال ایران برای او یک اتفاق تکراری شده است.

با این حال او در فصل جدید با رفتارهای خود روزهای پرنوسانی را پشت سر می‌گذارد؛ دنباله‌ی رفتاری غیرحرفه‌ای او از فصل گذشته که با درگیری برابر کی‌روش استنلی یک جلسه محرومیت برای او شکل داد تا اتفاقاتی که در میکسدزون بوشهر در برخورد با مامور انتظامی یک جریمه نقدی و محرومیت تعلیقی را در پرونده‌اش شکل داد. او با رفتاری که برابر هواداران تراکتور داشت نیز یک جلسه محرومیت دیگر به کارنامه‌اش اضافه کرد تا همچنان نشان دهد حضور در متن ماجرا و حواشی را به حفظ جایگاه خود بیشتر اهمیت می‌دهد.

اتفاقی که او برابر سپاهان شکل داد و البته خودش نیز به این مساله اعتراف کرد که عملکرد داوری و واکنشی که به این موضوع داشته باعث برهم خوردن تمرکزش شده، در نهایت به قیمت دریافت دو گل و از دست رفتن یکی از حساس‌ترین امتیازات پرسپولیس منجر شد. امتیازی که علاوه بر قرار دادن هواداران این تیم در منطقه شنیدن کری رقیب، می‌تواند در پایان فصل شرایط را برای تکرار قهرمانی تیمش نیز با دردسر بزرگی مواجه کند.

شماره یک پرسپولیس و تیم ملی که مسیر دشواری و پر ماجرایی را برای دستیابی به این موقعیت پشت سر گذاشته، بیش از هر زمان دیگری باید برای حفظ جایگاه خود بجنگد و با تمرکز بیشتر به دنبال دستیابی به رویای خود باشد. گلری که شاید 10 سال پیش رسیدن به همین جایگاه را در رویای خود جستجو می‌کرد، یکی یکی به تمامی آنها دست یافته و شاید رسیدن به اصلی‌ترین ادعا و رویایش که حضور در فوتبال اروپاست، نیازمند نمایشی بالاتر از این، و البته رعایت مسائل رفتاری و تمرکز بیشتر باشد. او مسلما در تمامی الگوهای اروپایی خود نمی‌تواند رفتاری که او طی چند ماه اخیر دنبال کرده را بیابد و مواخذه داور و اعتراضات پیاپی به تصمیمات می‌تواند تصویر او را خدشه‌دار کند. هواداران فوتبال و خصوصا پرسپولیسی‌ها که بعد از سال‌ها خیال‌شان بابت دروازه تیم‌شان راحت شده، امیدوارند او در مسیر رشد و پیشرفت خود به این مساله نیز توجه بیشتری کرده و با تاثیر از مشاوران بهتر و قبول این مسائل، آینده بهتری را نیز شکل دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zpxl6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درخواست گلر پرسپولیس از هواداران+عکس