تاریخ انتشار: 1398/07/06 14:14
کد خبر: 86317

دنیزلی و فرصتی برای پشت خطی‌ها

آیا دنیزلی در جام حذفی به ستاره‌های پشت خط مانده خود فرصت خودنمایی خواهد داد؟
 دنیزلی و فرصتی برای پشت خطی‌ها

 فردا یکشنبه تراکتور در قالب جام حذفی میهمان پاس همدان خواهد بود تا برای نزدیک‌ترین راه قهرمانی استارت بزند. تبریزی‌ها در این فصل برای هر دو جام قهرمانی برنامه‌ریزی کرده و مدعی هستند که در این راه ستاره‌های زیادی را نیز جذب تیم شده‌اند که در پنج هفته گذشته در لیگ برتر خیلی از آنها فرصت چندانی برای خودنمایی نداشته‌اند.

در دیدار فردا مصطفی دنیزلی این فرصت را دارد تا به ستاره‌های جوانی که در لیگ فرصت خودنمایی نداشته‌اند بازی دهد. احمد موسوی، سعید مهری، رضا شکاری و محمدرضا اخباری بازیکنانی هستند که بعنوان ستاره‌های تیم خود راهی تراکتور شده‌اند ولی تا به حال دنیزلی به آنها فرصت حضور در زمین را نداده است و در این دیدار می‌تواند با استفاده از این نفرات بار فنی آنها را نیز عیار کرده و چه بسا با درخشش این نفرات مجبور به تغییر در ترکیب اصلی خود بشود.

احمد موسوی ستاره فصل گذشته ماشین سازی یکی از محتمل‌ترین تغییرات دنیزلی می‌تواند باشد. او به‌عنوان تنها دفاع راست تخصصی تراکتور در بدترین موقع ممکنه مصدوم شد تا تیکدری بعنوان یک فوروارد به جای او بازی کرده و در ترکیب دنیزلی ماندگار شود. این دیدار فرصتی برای بازگشت تنها دفاع راست تخصصی تراکتور به این پست است و دنیزلی می‌تواند بدون ریسک او را جایگزین تیکدری جوان کرده و عیار او را بسنجد.

رضا شکاری با سر و صدای زیادی از کازان راهی تبریز شد و سر راه معادلات پرسپولیس را نیز بر هم زد و انتظار می‌رفت با شروع لیگ شاهد درخشش او باشیم ولی دنیزلی هنوز به او فرصت خودنمایی نداده است و شاید حضور شکاری بتواند مشکلات تهاجمی تراکتور را کمتر کند.

سعید مهری با درخشش در ماشین سازی به تراکتور آمد ولی پست هافبک دفاعی جایی بود که مهری خودش نیز می‌دانست چندان فرصت بازی به او نخواهد رسید ولی جوانی و انگیزه می‌تواند از او بعنوان مهره‌ای قابل اتکا برای تراکتور ساخت.

محمدرضا اخباری دروازه‌بان دوم تراکتور کار بسیار سختی را برای رسیدن به ترکیب دارد. رقیب او رشید مظاهری دروازه‌بان تیم ملی است. ولی قطعا در چنین دیدارهایی باید به او بازی داد تا در شرایط مسابقه قرار بگیرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qx9mn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تغییر جالب دنیزلی در خط دفاعی  تراکتور(عکس)
مثلث جدید تراکتور برای حفظ رکورد کلین شیت