تاریخ انتشار: 1398/07/06 14:31
شباهت «مظاهری-اخباری» به «حسینی- رحمتی»
کد خبر: 86316

اختصاصی/ فول بزرگ مدیران استقلال در نقل و انتقالات/ تاوان سنگین آبی پوشان!

تراکتور در این فصل از رقابت های لیگ برتر دو دروازه بان مطمئن در اختیار دارد .
اختصاصی/ فول بزرگ مدیران استقلال در نقل و انتقالات/ تاوان سنگین آبی پوشان!

لیگ نوزدهم برای تراکتور تا اینجای بازی ها که 5 هفته از آن گذشته است یک نکته بسیار مثبت در خود جای داده است و آنها توانسته اند از 5 بازی گذشته خود بدون گل خورده، به همراه سپاهان دو تیمی باشند که دروازه خود را بسته نگه داشته و همین هم موجب شده است که با کسب 11 امتیاز در صدر جدول قرار داشته باشند.

نکته مهم در تراکتور لیگ نوزدهم، حضور دو دروازه بان طراز اول کشور است که رقابت را برای آنها سخت نموده است. رشیدمظاهری که در 5 بازی گذشته سنگربان اصلی این تیم بوده، به خوبی به این امر واقف است که با کوچکترین لغزشی، محمدرضا اخباری این شرایط را دارد که درون دروازه قرار بگیرد و چه بسا با نمایش خوبی هم که از خود نشان دهد، هم چنان در ترکیب قرار بگیرد.

رقابت سخت و جذاب این دو دروازه بان نشان داده است که وجود دو سنگربان مطمئن تا چه اندازه می تواند برای هر تیم یک نعمت بزرگ باشد و در صورتی که از سوی مربیان و کادر فنی مدیریت شوند، نه تنها بحران ایجاد نکرده بلکه می تواند فرصت را برای یک رقابت جذاب فراهم نماید.
 وجود «مظاهری- اخباری» در این فصل برای تراکتور، مانند دو فصل گذشته استقلال است که از وجود «رحمتی- حسینی» بهره مند بود و توانست با رقابت جذابی که بین ها وجود داشت حتی رکورد کلین شیت در ایران را برای سیدحسین حسینی به ارمغان بیاورد.
استقلال اگر امسال هنوز نتوانسته حتی در یک بازی کلین شیت کند، شاید یکی از مهم ترین دلایل آن، نبود یک دروازه بان مطمئن برای رقابت با حسینی باشد که خیال او را از این حیث راحت نموده تا بدون رقیب و علی رغم دریافت 6 گل در 5 بازی، هم چنان سنگربان اول آبی پوشان است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4py8la

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تغییر جالب دنیزلی در خط دفاعی  تراکتور(عکس)
مثلث جدید تراکتور برای حفظ رکورد کلین شیت