تاریخ انتشار: 1398/07/06 22:52
کد خبر: 86261

5 نکته درخصوص پرسپولیس؛ جونیور هر کجا بازی کند، اضافه است!

پرسپولیس مقابل سپاهان نمایش خوبی داشت. فارغ از نتیجه نهایی، عصر پنجشنبه روشن شد تیم کالدرون هم می‌تواند جذاب و تماشایی باشد.
5 نکته درخصوص پرسپولیس؛ جونیور هر کجا بازی کند، اضافه است!

 او در این بازی به سیستم 1-4-1-4 برگشت؛ به این ترتیب که محمد نادری را به پست وینگر چپ منتقل کرد، ترابی و امیری را کنار هم در میانه میدان به بازی گرفت و از جونیور هم به‌عنوان وینگر راست استفاده کرد. چپ‌پاهای پرسپولیس در این بازی نمایش بسیار خوبی داشتند. ترابی ستاره بود، نادری در بازگشتش به میدان عالی عمل کرد و وحید امیری هم به اندازه کل 4 بازی قبلی دیده شد. پاشنه آشیل اما جونیور بود؛ بازیکنی که هر کجا بازی کند، اضافه است!
  یکی از تفاوت‌های پرسپولیس و سپاهان، کیفیت 2 بازیکن برزیلی 2 تیم بود. جونیور در نیمه اول یک موقعیت صددرصدی را از دست داد، اما استنلی کی‌روش در نیمه دوم از موقعیت زیر 5درصد یک گل تماشایی ساخت. سال‌هاست که پرسپولیس و استقلال بازیکنان بسیار بد خارجی می‌خرند، درحالی‌که مثلا وضعیت سپاهان متفاوت است. آیا کسی می‌داند چرا بنجل‌خرها و دلال‌های فرصت‌طلب و بی‌رحم فقط اطراف سرخابی‌ها می‌چرخند؟ یادتان باشد بازیکن خارجی علاوه بر دلار 11هزار تومانی، هزینه اسکان و ایاب و ذهاب هم دارد. حالا قضاوت کنید که گرفتن بازیکنی در سطح جونیور، منصفانه و عاقلانه است یا نه.
  خیلی‌ها عقیده دارند جلال حسینی مصدوم نیست و مصدومیت مصلحتی او صرفا به غیبتش در ارنج اصلی مربوط می‌شود. روی 2 گل سپاهان هم سخت می‌توان از مدافعان میانی ایراد گرفت، اما جای خالی حسینی زمانی به چشم آمد که علیرضا بیرانوند در میانه‌های نیمه دوم آن رفتارهای عجیب و غریب را نشان داد. بیرانوند با آن کارها تمرکز خودش را از بین برد و کمر تیم را شکست. بدون جلال، هیچ بزرگ‌تری هم در زمین نبود که جلوی او را بگیرد؛ آنقدر وحشتناک که آخرش کریم باقری ناچار شد از کنار نیمکت این وظیفه را بر عهده بگیرد. اینجاست که باید پرسید کجایی کاپیتان؟
  در این بازی روح برانکو هم در کالبد کالدرون حلول کرد. درحالی‌که برگ برنده مربی آرژانتینی در مسابقات قبلی تعویض‌های زودهنگامش بود، او این بار تا دقیقه77 دست به ترکیبش نزد. این در حالی است که بازیکنی مثل جونیور را در همان دقیقه دهم بازی می‌شد تعویض کرد!
  اینکه علی علیپور با چه اعتماد به نفسی بعد از داربی دعوت برنامه فوتبال برتر را قبول کرد و به تلویزیون رفت، سؤال بزرگی است. حالا افت و خیز برای هر بازیکنی در دنیا پیش می‌آید، اما اگر ما جای علیپور بودیم ترجیح می‌دادیم در فصل جدید اول یک پاس عرضی سالم و مفید بدهیم، بعد سراغ سخنرانی در رسانه‌های سراسری برویم!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mx5n5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ماهینی: مدعی پنالتی زدن هستید؟ بفرمایید!