تاریخ انتشار: 1398/07/07 13:35
عابدینی:هم روی جام حذفی حساب باز کرده‌اند
کد خبر: 86169

می‌توانیم پرسپولیس را هم شکست دهیم/ هواداران تراکتور از ما حمایت کنند

فردین عابدینی، مدافع تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز اعتقاد دارد که این تیم می‌تواند پرسپولیس را در جام حذفی شکست دهد.
می‌توانیم پرسپولیس را هم شکست دهیم/ هواداران تراکتور از ما حمایت کنند

فردین عابدینی درباره شرایط تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز پس از پیروزی خانگی برابر شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت: شرایط تیم ما خوب است و شکست شاهین هم روحیه بازیکنان را برای بازی با پرسپولیس بالا برد. ما در بازی با پیکان شکست بدی تجربه کردیم و امیدوارم دیگر با چنین شکست‌هایی روبه‌رو نشویم. پس از آن مسابقه، باید شرایط را خیلی زود تغییر می‌دادیم که خوشبختانه پیروزی خوبی برابر شاهین به دست آوردیم و بازی خوبی هم مقابل این تیم ارائه کردیم.

وی در مورد دیدار تیمش برابر پرسپولیس در جام حذفی تصریح کرد: بازی‌های جام حذفی شرایط خاص خود را دارد و هر تیمی که در این جام شرکت می‌کند، این شانس را برای خودش قائل است که راهی فینال شود. هدف ما این است که در این جام بدرخشیم و در اولین گام هم برابر تیم پرقدرتی مثل پرسپولیس قرار می‌گیریم. آنها هم روی این جام حساب باز کرده‌اند و برای برد به تبریز می‌آیند، اما ما میزبان هستیم و باید از این امتیاز بیشترین استفاده را ببریم.

مدافع تیم ماشین‌سازی در پاسخ به این پرسش که آیا این تیم شانسی برای حذف پرسپولیس در جام حذفی دارد یا خیر، به تسنیم گفت: در فوتبال هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست و شانس صعود ما به مرحله بعدی، کمتر از پرسپولیس نیست. ما در لیگ برتر، استقلال را در زمین خودمان شکست دادیم و می‌توانیم پرسپولیس را هم شکست دهیم. فقط امیدوارم هواداران ما و همچنین هواداران تراکتور به ورزشگاه بیایند و از ماشین‌سازی حمایت کنند. امیدوارم در نهایت تیم ما برنده از زمین بیرون بیاید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x9lap

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 ماشین‌سازی برای بازی با پرسپولیس دو ستاره اش را از دست داد