تاریخ انتشار: 1398/07/07 14:19
کد خبر: 86164

اختصاصی/ نکته مثبت گل ریحان برابر استقلال/ استراماچونی مراقب باشد

دیدار تیم های استقلال تهران و گل ریحان البرز در مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال کشور فردا دوشنبه برگزار می شود.
اختصاصی/ نکته مثبت گل ریحان برابر استقلال/ استراماچونی مراقب باشد

دیدار تیم های استقلال تهران و گل ریحان البرز در مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال کشور فردا دوشنبه در حالی برگزار می شود که استقلال تهران در جایگاه چهاردهم لیگ برتر و گل ریحان البرز در رده ششم جدول لیگ دسته اول قرار دارد.

استقلالی ها در 5 بازی خود صاحب پیروزی نشده و با سه تساوی و دو شکست هفته پنجم را به پایان رسانده اند، در حالی که گل ریحان البرز از 6 بازی خود دارای سه پیروزی و سه تساوی و بدون شکست تا پایان هفته ششم می باشد.
از نکات قابل توجه دیگر این بازی می توان به گل های خورده و زده دو تیم نگاه ویژه داشت که مهم ترین نکته بازی فردای این دو تیم خواهد بود، جایی که استقلالی ها از 5 بازی خود 4 گل زده دارند و در ازای آن 6 گل هم دریافت کرده اند که با منفی دو گل خورده به کار خود در هفته پنجم پایان داده اند.
گل ریحانی ها اما در این خصوص نیزآمار متفاوتی دارند و آنها توانسته اند با 8 گل زده و 3 گل خورده با تفاضل گل 5 به کار خود در هفته ششم لیگ دسته اول خاتمه دهند.
 البته ناگفته پیداست که رقابت های لیگ دسته اول با لیگ برتر تفاوت های بسیاری دارد و نمی توان آنها را با هم مقایسه کرد ولی در هر حال یک نمونه آماری است و نشانگر این موضوع که شاگردان نصرتی به خوبی چهارچوب را می شناسند و می توانند برای مدافعان استقلال بسیار خطرناک باشند، نقطه قوتی که در تیم استقلال وجود ندارد و آنها به شدت با مشکل گلزنی از سوی مهاجمان خود روبرو می باشند و این کار را برای استراماچونی و شاگردانش بسیار سخت نموده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4py8k6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


غایبان قطعی استقلال مقابل گل ریحان

دوضعف عمده کالدرون و استراماچونی
سردرگمی و استرس در سرمربیان سرخابی