تاریخ انتشار: 1398/07/08 11:10
کد خبر: 86047

جلسه ای برای رفع مشکلات تیم شاهین

شهردار بوشهر در نشستی میزبان نماینده مردم استان در مجلس و هم چنین رییس هیات فوتبال بوشهر بود تا مشکلات شاهین مورد بحث قرار گیرد.
جلسه ای برای رفع مشکلات تیم شاهین

اگر چه وزارت کشور، شهرداری بوشهر را مکلف کرده تا پایان فصل جاری هزینه های تیم شاهین را تامین کند و بعد از آن مقدمات برای واگذاری تیم را فراهم نماید اما واقعیت این است تامین همه هزینه های شاهین در فصل جاری از عهده شهرداری بوشهر خارج است و شهرداربوشهر به همین خاطر در نشستی با حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری، نماینده مردم بوشهر در مجلس راهکارهای کمک شاهین را مورد بحث و بررسی قرار داد.

حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری نیز در این باره گفت: « تیم شاهین متعلق به مردم استان بوشهر است و وظیفه من به‌عنوان خدمت‌گزار مردم ایجاد نشاط و شادی و ترویج روحیه ورزشی و پهلوانی در این دیار فوتبال‌خیز است. آمادگی مجدانه خود را برای هرگونه همکاری با باشگاه شاهین شهرداری و هیئت فوتبال در راستای رفع مشکلات تیم اصیل شاهین و دوستداران همیشه ارزشمند این تیم بنام کشور اعلام می‌دارم و قاطعانه همت و توان خود را برای حل پدیده ناخوشایند پدیدار شده در شاهین به کار خواهم گرفت.»

نماینده مردم بوشهر در مجلس از رایزنی با یکی از شرکت‌های معتبر کشوری در راستای برگزاری نشست تخصصی برای حمایت مالی و جذب بازیکنان جدید داخلی و خارجی موردنظر کادر فنی تیم شاهین شهرداری بوشهر مقرر شد با حضور مسئولان موردنظر طی روزهای آتی خبر داد.

البته مشکلات مالی شاهین در حالی در عدم نتیجه گیری این تیم در رسانه ها عنوان شده است که شهرداری بوشهر تا اکنون 20 درصد از قراردادها را پرداخت کرده است و این بالاترین درصدی است که تیم ها در ابتدای فصل می توانند به بازیکنان بدهند. تیم شاهین شهرداری بوشهر امروز در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های فوتبال قهرمانی جام حذفی باشگاه های کشور در استادیوم یادگار امام قم میهمان تیم خوشه طلایی، صدرنشین لیگ یک است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zpx5j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ویسی اختیار تام دارد!