تاریخ انتشار: 1395/07/17 19:49
حسن روشن:توهین کننده به قبور پیش کسوتان فوتبالی روانی است
کد خبر: 256861

او نه استقلالی است و نه پرسپولیسی یک عقده ای بوده که خواسته عقده های خودش را خالی کند

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: آن فرد اگر ذره ای وجدان داشته باشد شب ها خوابش نمی برد.
او نه استقلالی است و نه پرسپولیسی  یک عقده ای بوده که خواسته عقده های خودش را خالی کند

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، حسن روشن درباره اتفاق تلخی که در بهشت زهرا(س) رخ داد و به قبور چند پیشکسوت فوتبال بی احترامی شد اظهار داشت: وقتی این خبر را شنیدم به شدت ناراحت شدم شما می دانید که فضای بهشت زهرا(س) فضایی متفاوت از دیگر نقاط شهر است. شما در بهشت زهرا(س) می بینید که بعضا برخی ماشینها خلاف جهت حرکت میکنند اما کسی با کسی دعوا ندارد زیرا میدانند که عزادار هستند. حالا چه میشود که در این فضا یک نفر دیوانه چنین حرکتی را انجام میدهد.

وی در ادامه گفت: به نظر من فردی که این حرکت را انجام داده است یک روانی و دیوانه بوده است و اختیار خودش را نداشته است. البته به نظر من باید مشخص شود که این فرد فقط روی سنگ مزار چهرههای فوتبالی را مخدوش کرده است یا آنکه سراغ ورزشکاران غیرفوتبالی هم رفته است. اگر روی قبور فوت شدگان دیگر رشتهها مثلا کشتی و والیبال و بسکتبال هم این اتفاق افتاده باشد معلوم است فردی که این کار را کرده است فوتبالی نبوده اما اگر فقط به مزار چهرههای فوتبالی توهین کرده است مشخص میشود که او یک دیوانه فوتبالی بوده است. 

پیشکسوت آبیها در ادامه خاطرنشان کرد: آن فرد اگر ذرهای وجدان داشته باشد شبها خوابش نمیبرد. او نه استقلالی بوده و نه پرسپولیسی  یک عقدهای بوده که خواسته عقدههای خودش را خالی کند.هیچ جای دنیا به قهرمانان شان اینگونه توهین نمیکنند. امیدوارم هرچه زودتر تکلیف این قضیه مشخص شود. میتوان درباره این ماجرا فرضیههای مختلفی را مطرح کرد. حتی میتوان گفت فردی از طرف کسی ماموریت داشته تا قبرها را خراب  کند تا بعد آن فرد بیاید و قبرها را تعمیر کند و پولی به جیب بزند. 

روشن در پایان در پاسخ به این سوال که آیا از باشگاه استقلال با او تماسی گرفتهاند اذعان داشت: بله. تماس گرفتهاند اما من جواب ندادم چون دیگر با اینها کاری ندارم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mnyry

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اسطوره استقلال و افشگری ناخواسته/ فایل صوتی که ممکن است دردسرساز شود

 دنبال پست  در استقلال نیستم
روشن: شنیدم افتخاری و جهانیان درگیر شدند