تاریخ انتشار: 1398/07/09 21:42
کد خبر: 85840

مظلومی: عده ای وریا غفوری را مقابل من قرار دادند/منظور من شخص خاصی نبود!

سرمربی پیشین استقلال به سوءبرداشت از صحبت هایش در فضای مجازی واکنش نشان داد.
مظلومی: عده ای وریا غفوری را مقابل من قرار دادند/منظور من شخص خاصی نبود!

پرویز مظلومی در گفتگو با خبرنگار با انتقاد از کسانی که در فضای مجازی از صحبت های او سوء برداشت کرده بودند، گفت: متأسفانه در فضای مجازی هر کس هر طور که می تواند برای خودش حرف های دیگران را تفسیر می کند. من در صحبت های خود که انجام دادم اسم شخص خاصی را نیاورده و منظورم به فرد مشخصی نبود. اما عده ای وریا غفوری را مقابل من قرار داده و گفته اند که منظور من ورویا غفوری بوده است.

وی افزود: تا آنجا که ووریا را می شناسم اهل سیاست نیست و نخواهد هم بود. اگر صحبتی هم می کند دغدغه های اجتماعی است که با آن روبرو هستیم. اما متأسفانه عده ای شیطنت کرده و می خواهند بین پیشکسوتان و بازیکنان حال حاضر استقلال تفرقه بیندازند.

سرمربی پیشین استقلال ادامه داد: من کلی صحبت کردم و از برخی هنرمندان و ورزشکاران خواستم وقتی از سیاست اطلاع دقیقی ندارند، وارد آن نشوند. همانطور که از سیاسیون هم خواستم ورود مستقیم به ورزش نکنند چون آشنایی با ورزش ندارند اما متأسفانه از صحبت های من سوء برداشت شد و در فضای مجازی به گونه ای این موضوع مطرح شد که من منظور اصلی ام، ووریا غفوری است.

مظلومی در ادامه خاطرنشان کرد: هم من ورویا را می شناسم و هم ووریا از من شناخت کامل دارد. به طور حتم او می داند من به هیچ وجه ممنظورم او نبوده و در این خصوص کلی صحبت کردم. بنابراین از کسانی که مرتب در فضای مجازی هستند خواهش می کنم وقتی از چیزی اطلاع کافی ندارند در مورد آن نظر ندهند و باعث نشوند که عده ای رودر روی یکدیگر قرار گیرند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4py8ro

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 خبر خوشی که استراماچونی و استقلالی‌ها به آن نیاز داشتند