تاریخ انتشار: 1398/07/10 11:58
کد خبر: 85777

گلر تراکتورسازی،امیدوار به بازگشت به روزهای خوب

دروازه بان تراکتور در دیدار با پاس همدان عملکرد خوبی داشت و حالا امید دارد بتواند روزهای خوبش را تکرار کند.
گلر تراکتورسازی،امیدوار به بازگشت به روزهای خوب

تراکتور در فصل جاری لیگ برتر دو دروازه بان خوب و مطرح به نام های رشید مظاهری و محمدرضا اخباری در اختیار دارد. در 5 بازی ابتدایی لیگ دنیزلی از وجود مظاهری درون چارچوب استفاده کرد و نتیجه اش گل نخوردن این تیم بود. سرمربی ترک تبار اما در جام حذفی مقابل پاس همدان محمدرضا اخباری را درون دروازه تیمش قرار داد که ازقضا او نیز روز خیلی خوبی را پشت سر گذاشت.

اخباری در طول مسابقه مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی مقابل پاس همدان عملکرد خوبی از خود برجای گذاشت. او که نزد هواداران تراکتور به خاطر دست و پاهایش به «گجت» مشهور شده، خروج های خیلی خوبی داشت و اکثر توپ های هوایی و زمینی را جمع کرد.

دروازه بان شماره 97 تراکتور همچنین در این مسابقه دو بار پنالتی گرفت. او وقتی اعلام ضربه پنالتی به سود پاس شد در مرحله اول توپ را گرفت که داور دستور به تکرار ضربه داد. اخباری در مرحله دوم هم پنالتی را مهار کرد اما از بدشانسی او در ریباند دروازه اش باز شد.

بی تردید حالا اخباری با این عملکرد خوب به آینده خودش فکر می کند. او امیدوار است بتواند در آینده نظر مصطفی دنیزلی را جلب کند و بار دیگر به ترکیب تراکتور و روزهای خوب خودش برگردد. روزهایی که او دروازه بان شماره یک تیمش بود و در اردوهای تیم ملی نیز حضور داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aamby

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اخباری بدنبال تصاحب جای فروزان در ترکیب اصلی