تاریخ انتشار: 1398/07/10 20:02
کد خبر: 85735

نعمتی: بازیکنان پرسپولیس مرا سورپرایز کردند

سیامک نعمتی هافبک پرسپولیس معتقد است کسب پیروزی مقابل ماشین‌سازی خیلی به این تیم کمک می‌کند تا در ادامه بازیهایش با شرایط بهتری به میدان برود.
نعمتی: بازیکنان پرسپولیس مرا سورپرایز کردند

 با سیامک نعمتی که به زودی زندگی جدیدی را آغاز خواهد کرد، در خصوص شرایط این روزهای پرسپولیس و بازی سخت مقابل پدیده به صحبت پرداختیم.

برد خوبی را مقابل ماشین‌سازی تبریز کسب کردید.

این برد خیلی به موقع بود زیرا بعد از باختی که مقابل سپاهان داشتیم نیاز داشتیم تا از لحاظ روحی دوباره به شرایط ایده‌آل بازگردیم. این پیروزی شرایط ما را بهتر خواهد کرد و خودمان را آماده می‌کنیم تا یک بازی سختی را مقابل شهر خودرو برگزار کنیم.

خیلی‌ها معتقدند پنالتی که برای تیم شما گرفته شد، درست نبود.

فکر می‌کنم در آن صحنه داور تصمیم درستی گرفت زیرا بازیکن حریف پیراهن علیپور را کشید و پنالتی درست بود. امیدوارم بتوانیم در بازیهای بعدی از پنالتی‌هایی که به دست می‌آوریم استفاده کنیم. شاید اگر آن توپ گل می‌شد بازی دیگر به وقت اضافه کشیده نمی‌شد.

اما تیم ماشین‌سازی از این پنالتی بسیار ناراحت بود.

به هر حال در دقایقی این پنالتی اتفاق افتاد که دیگر آنها فرصت جبران نداشتند. البته شانس هم با آنها یار بود که پنالتی از دست رفت. البته ماشین‌سازی در این بازی عملکرد خوبی داشت و آنها بازی خوبی را هم به نمایش گذاشتند.

در یک بازی سخت دیگر باید به مصاف شهر خودرو بروید.

سه هفته است که با تیم‌های بالای جدول و مدعی بازی می‌کنیم. این هم از شانس ماست که بازیهای سخت‌مان پشت‌سر هم است. شهر خودرو با یحیی گل‌محمدی نتایج خیلی خوبی کسب کرده و امسال یکی از مدعیان قهرمانی هستند. آنها بازیکنان مطرح و بزرگی را در ابتدای فصل جذب کردند و پیش‌بینی من این است که یکی از جذاب‌ترین بازیهای لیگ را جمعه شاهد باشیم.

با گذشت پنج هفته از رقابتهای لیگ شرایط تیم‌ها را چطور ارزیابی کردید؟

تیم‌های خوبی در مسابقات امسال حضور دارند. بیشتر تیم‌های مطرح هم بازیکنان خوب و باکیفیتی را جذب کرده‌اند. الان در بالای جدول نزدیک به شش، هفت تیم هست که همه آنها شانس قهرمانی را دارند و در کمتر بازی‌ای پیش آمده که اختلاف گل در بازی بیشتر از دو گل باشد.

چندی پیش عکسی در صفحه شخصی‌ات گذاشته بودی که ظاهرا به جرگه متاهلین پیوسته‌ای.

بله این اتفاق افتاده است و ما هم ازدواج کردیم البته مراسم ما در آینده برگزار خواهد شد. از بازیکنان تیم هم باید تشکر کنم که بعد از این اتفاق مرا سورپرایز کردند. امیدوارم بتوانم در فوتبال هم همچون زندگی شخصی‌ام موفق باشم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kgwzx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


همیشه گل‌زنی برای پرسپولیس لذت‌بخش است