تاریخ انتشار: 1398/07/11 19:59
کد خبر: 85629

رسول خطیبی: بازی در قائمشهر مقابل نساجی کار آسانی نیست

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز ابراز امیدواری کرد تیمهایی چون نساجی و ماشین‌سازان تبریزی به حق‌شان برسند.
رسول خطیبی:  بازی در قائمشهر مقابل نساجی کار آسانی نیست

رسول خطیبی در نشست خبری قبل از دیدار تیمش برابر نساجی مازندران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خیلی خوشحالم با تیمی بازی داریم که مثل تیم خودمان است، تیمی که قدمت بالایی مثل ماشین‌سازی دارد و هر دو تیم از تیم‌های قدیمی فوتبال کشورمان هستند. فکر می‌کنم دهه شصت و هفتادی‌ها بیشتر می‌دانند که این دو باشگاه چه بازیکنانی داشتند و چه‌ تیم‌هایی بودند. امیدوارم روزی برسد که این دو تیم به حق‌شان برسند، چون واقعاً اعتقاد دارم که این دو تیم به حق‌شان نرسیده‌اند و شاهد این دو تیم باشیم که این دو تیم به حق‌شان برسند.

وی در مورد آخرین وضعیت مصدومان تیمش گفت: دو بازیکن ما به نام‌های زاهدی و کریمی مصدوم هستند و قطعاً به بازی فردا نمی‌رسند. یک بازیکن مصدوم دیگر هم داریم که البته ممکن است با تلاش پزشکان تیم به بازی فردا برسد.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی در پاسخ به این پرسش که «بازی در قائمشهر را چطور می‌بینید؟»، تصریح کرد: بازی در قائمشهر مقابل نساجی کار آسانی نیست. من اعتقاد دارم که بهترین تماشاگران ایران، تماشاگران آذربایجانی و قائمشهری هستند که باتعصب هستند. انصافاً خون نساجی در رگ‌های هوادارانش جریان دارد، همان‌طور که در تبریز هواداران پرشوری هستند. امسال هم نساجی مثل ماشین‌سازی جام حذفی را از دست داده، ولی در لیگ تقریباً نتایج خوبی گرفته است.

خطیبی ادامه داد: اعتقاد من این است که تیم‌هایی مثل تراکتور، ماشین‌سازی، نساجی در شهرستان‌ها تیم‌هایی هستند که بیشترین تماشاگر را دارند و در بازی‌ها یک امتیاز جلو هستند. ما تمام این شرایط را بررسی کردیم و می‌دانیم فردا بازی سختی خواهیم داشت. امیدوارم ابتدا یک بازی زیبا و تماشاگرپسند را از هر دو تیم شاهد باشیم و در وهله دوم هر تیمی که از موقعیت‌هایش استفاده کرد، برنده زمین باشد. ان‌شاءالله ما بتوانیم از اشتباهاتی که در بازی‌های گذشته داشتیم درس بگیریم و سعی کنیم فردا با امتیاز از زمین بیرون بیاییم.

وی درباره تقابل با مهاجری، سرمربی فصل گذشته ماشین‌سازی خاطرنشان کرد: سال گذشته آقای مهاجری زحمات زیادی برای ماشین‌سازی کشید و برای ما قابل احترام است. ارتباط نزدیکی با آقای مهاجری دارم و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی در پاسخ به این سؤال که آیا اعتراض‌های او به عملکرد داور بازی ماشین‌سازان برابر پرسپولیس در جام حذفی، داوری بازی با نساجی را نیز تحت‌تأثیر قرار می‌دهد، اظهار کرد: به ما گفته‌اند که در نشست خبری پیش از بازی درباره داوری صحبت نکنیم و ما هم احترام می‌گذاریم. ان‌شاءالله که فردا داور نه به ضرر ما و نه نساجی سوت نزند و هیچ‌گونه اشتباه داوری نبینیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aamze

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رضایی: برتر از پرسپولیس بودیم/امیدوارم امسال نتایج بهتری بگیریم