تاریخ انتشار: 1398/07/12 13:18
کد خبر: 85571

پشیمانم، نباید از پرسپولیس می‌رفتم!

محمد نوری می گوید از حضور در قطر پشیمان است و نباید در آن مقطع پرسپولیس را رها می کرد.

محمد نوری ستاره این روزهای تیم پارس جنوبی جم است که درخشش خوبی در این فصل داشته. او که با 10 گل برترین گلزن لیگ برتری تاریخ پارس جم نیز محسوب می‌شود، در گفتگو با خبرنگار ما به سوالات متعددی پاسخ داده است؛ از این که چه خاطراتی از تراکتور دارد و این که آیا از حضور در قطر پشیمان است یا نه.

بهترین گلزن تاریخ پارس؟ افتخار می کنم!

تا به حال به این موضوع که برترین گلزن تاریخ پارس جنوبی هستم، فکر نکرده بودم. اگر باشم که باعث افتخار است. ولی فکر کنم اگر باشم که در لیگ برتر است چون در لیگ یک آقای گل ما گل های زیادی زده. خدا را شکر شرایط تیممان خوب است تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم. انشالله که فردا بتوانیم یک بازی خیلی خوب را جلوی تیم خوب و پرطرفدار تراکتورسازی انجام بدیم و انشالله هر تیمی که حقش است سه امتیاز بازی را بگیرد.

خاطرات خیلی خوبی از تراکتور دارم

یک فصل و نیم در خدمت تیم خوب تراکتورسازی بودم. خاطرات خیلی خوبی با این تیم داشتیم. سومی لیگ و نائب قهرمانی جام حذفی و پنجره بسته که ما بودیم. خاطرات خیلی خوبی بود. تیم تراکتورسازی تیمی است که کاملا متحول شده بازیکنان خوب، کادرفنی و مدیریتی خیلی خوب دارد و فکر کنم هواداران هم از تیمشان حمایت کافی را میکنند. بازی خیلی سختی است، تیم ما تیم خیلی خوبی است. تیم استخوان دار و محکمی است و سعی میکنیم فردا بهترین عملکردمان را داشته باشیم. انشالله دست پر از زمین بیرون بیاییم. نیامدیم که خدایی نکرده شل بازی کنیم، بازی را وا بدهیم. خیلی محکم و با تمام قدرتمان بازی میکنیم.

چشممان مقابل تراکتور به سه امتیاز است

ما تمام تلاشمان را میکنیم که انشالله بتوانیم دست پر از زمین بیرون بیاییم. بستگی به تفکر کادرفنی دارد. مسلما هدف بازیکنان و کادرفنی این است که فردا بتوانیم حداکثر امتیاز را بگیریم. اینکه در تبریز از تراکتور سه امتیاز را بگیری کار سختی است ولی خب انشالله بتوانیم امتیاز بگیریم. قطعا چشممان به سه امتیاز هم هست. انشالله بتوانیم فردا یک بازی خوب و تماشاگرپسند انجام بدهیم.

تیم کالدرون هفته به هفته بهتر می‌شود

من نظرم این است که باید به کالدرون زمان بدهیم. الان فکر کنم دو ماه است که به لیگ ایران آمده  و شناخت کافی از لیگ ندارد. زمان بدهیم که مربی و بازیکنان تاکتیک مورد نظرشان را بتوانند در زمین پیاده کنند. همه چیز برمیگردد به زمان و ثبات مدیریتی سرمربی. برانکو ثبات داشت، چهار سال ماند و ببینید با تیم چه کار کرد. تیم متحول شد. قطعا ایشان هم مربی بزرگی است و نیاز به زمان دارد. من میبینم بازی به بازی تیم‌شان بهتر می‌شود و آرزوی موفقیت هم میکنم برای تیم پرسپولیس.

پشیمانم، نباید از پرسپولیس می‌رفتم!

قطعا پشیمانم و همیشه گفتم نباید از پرسپولیس می‌رفتم. بعضی موقع ها فوتبالیست ها انتخاب اشتباه می‌کنند و فکر میکنم انتخاب اشتباه بزرگ من این بود که پرسپولیس را رها کردم و به قطر رفتم. علیرغم اینکه باشگاه من را می‌خواست ولی خب یک سری مشکلاتی بود و واقعا علیرغم میل باطنی‌ام رفتم. گفتم آمدم برگردم اما خب شرایط فراهم نشد که بتوانم برگردم. همیشه آرزوی موفقیت میکنم برای تیم پرسپولیس.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zpoez

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ گل‌گهر ۱-۱ پارس جنوبی؛ دو تیم باز هم نبردند

نوری: خودمان مشکل داریم، نمک روی زخم‌مان نپاشید!
اشتباهات داوری پارس جم را نابود کرده است