تاریخ انتشار: 1398/07/12 14:47
کد خبر: 85563

ترکیب احتمالی گل گهر مقابل استقلال

تیم گل‌گهر سیرجان با سه مصدوم امروز در ورزشگاه ٱزادی مهمان استقلال خواهد بود.
ترکیب احتمالی گل گهر مقابل استقلال

 در چارچوب مسابقات هفته ششم لیگ برتر تیم استقلال تهران امروز از ساعت ۱۶ در ورزشگاه آزادی میزبان گل گهر سیرجان خواهد بود.

تیم گل‌گهر سیرجان امروز در شرایطی به مصاف آبی‌های پایتخت خواهد رفت که در ۵ بازی گذشته خود توانسته‌است سه تساوی، دو شکست به دست آورد و به لطف تفاضل گل یک پله پایین‌تر از استقلال و در رده پانزدهم جدول قراربگیرد. شرایط بسیار سخت گل‌گهر بگوویچ را ترغیب می‌کند تا در غیاب هواداران محروم استقلال به این بازی به عنوان یک فرصت دوباره نگاه کند.

لازم به ذکر است که باشگاه گل گهر در این دیدار هیچ بازیکن محرومی ندارد، اما سه بازیکن این تیم یعنی حسام پورهاشم، پیمان رنجبری، یوسف وکیا به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمشان در این بازی نخواهند بود.

با توجه به اینکه وینگو در دو بازی اخیر این تیم از مهرداد بشاگردی گلر دوم تیمش به جای میلادفراهانی استفاده کرده است احتمال می‌رود تا او در دیدار امروز برابر استقلال هم بشاگردی را درون دروازه قرار دهد.

درپست دفاع وسط علیرضا ابراهیمی و عبدالله حسینی قرار خواهند گرفت.

تیم گل‌گهر به این دلیل که حسام پورهاشم و یوسف وکیا را به دلیل مصدومیت در پست‌های دفاع چپ، دفاع راست در اختیار ندارد به احتمال زیاد در این دو پست از محسن طرهانی و علی قربانخانی استفاده خواهد کرد.

در پست هافبک دفاعی از امین پورعلی و در پست هافبک هجومی نیز از پیمان نامور و کوین جانی جانسون استفاده خواهد شد.

در پست وینگر راست بهنام برزای در وینگر چپ سجاد آشوری قرار خواهد گرفت.

گل‌گهر در خط حمله پیمان رنجبری مهاجم کلیدی تیمش را به دلیل مصدومیت مقبال استقلال در اختیار ندارد و احتمالا جانشین او در این پست مهرداد بایرامی خواهد بود.

ترکیب احتمالی گل‌گهر در مصاف با استقلال در بازی امروز به شرح زیر می‌باشد:
مهرداد بشاگردی، علیرضا ابراهیمی، عبدالله حسینی، محسن طرهانی، علی قربانخانی، امین پورعلی، کوین جانی‌جانسون، پیمان نامور، بهنام برزای، سجاد آشوری، مهرداد بایرامی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ox5rq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی ایتالیایی استقلال بدون مرخصی!