تاریخ انتشار: 1398/07/13 09:30
کد خبر: 85476

تغییرات متوالی در استراتژی تاکتیکی پرسپولیس برای این تیم مشکل ساز می شود!

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس نباید تغییرات متوالی در ترکیب خودش ایجاد کند و این تیم باید بازیکنان اصلی خود را بشناسد.
 تغییرات متوالی در استراتژی تاکتیکی پرسپولیس برای این تیم مشکل ساز می شود!

ناصر ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار، در خصوص باخت یک بر صفر پرسپولیس مقابل شهرخودرو مشهد گفت: یکی از بهترین بازی های لیگ برتر را دیدیم. شهرخودرو خیلی منسجم بازی کرد و توانست تاکتیک خودش را به حریف تحمیل کند. هر دو تیم برد می خواستند و دنبال استقاده از اشتباهات حریف نبودند.

مربی پیشین پرسپولیس ادامه داد: پرسپولیس هم بازی نسبتا خوبی را انجام داد ولی دچار اتفاقات فوتبالی شد که در آخرین ثانیه گل خورد. دو تیم بهتر از هفته های قبل بازی کردند اما بار دیگر کمبود گل، مشکل اصلی تیم ها بود.

وی با انتقاد از تاکتیک های گابریل کالدرون تصریح کرد: من این باخت را ضعف تاکتیکی پرسپولیس نمی بینم. این دو تیم در مسیر پیشرفت هستند و می‌توانند بازی به بازی بهتر شوند. نکته جالب توجه علاقه هر دو مربی به بازی تهاجمی است که تا ثانیه  آخر ادامه داشت.

پیشکسوت سرخپوشان پایتخت راجع به تغییرات متوالی در ترکیب اصلی پرسپولیس تاکید کرد: تنها نقدی که می توان از این تیم گرفت همین موضوع است. تغییرات متوالی در استراتژی تاکتیکی پرسپولیس برای این تیم مشکل ساز می شود. تیم های بزرگ باید بازیکنان ثابت خود را پیدا کنند و میزان تغییرات آنها باید به کمترین حد ممکن برسد.

ابراهیمی افزود: من دلیل تغییر در خط دفاعی پرسپولیس در دقایق پایانی را متوجه نمی شوم. اگر قرار است دفاع کناری به زمین مسابقه بیاید باید در اواسط مسابقه وارد زمین شود. حضور چنین بازیکنی در لحظات حساس پایانی توجیهی ندارد. تیمی که می خواهد دفاع کند باید مدافع میانی بیاورد یا به تعداد هافبک هایش اضافه کند.

وی درباره عدم گلزنی مهاجمان پرسپولیس نیز افزود: من هنوز هم می گویم علی علیپور به خوبی شارژ نمی شود. توپی به او نمی رسد که از مهاجم تیم بخواهیم آن را تبدیل به گل کند. علیپور قطعا در ادامه خواهد توانست برای پرسپولیس گلزنی کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3967dx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درخواست رسمی کالدرون از پرسپولیس