تاریخ انتشار: 1398/07/15 10:13
کد خبر: 85239

جعفری: گلم را به هواداران تقدیم می کنم

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان موفق شد در تهران و در یک بازی دراماتیک برابر پیکان با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شود.
جعفری: گلم را به هواداران تقدیم می کنم

سجاد جعفری هافبک اهل دشت مغان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در گفت و گو با خبرنگار ما درباره بازی با پیکان و پیروزی تیمشان گفت: بازی خوبی انجام دادیم، اوایل بازی بدن ما هنوز جا نیفتاده بود. نمی دانم چرا اما ابتدای بازی عادت داریم که بد شروع کنیم و دو سه تا موقعیت به پیکان دادیم، رفته رفته بهتر شدیم و چند موقعیت داشتیم. روی کرنر یک گل مفت خوردیم و پس از آن به دفاع رفتند.

وی در ادامه گفت: پس از گل پیکان چند موقعیت داشتیم، آقای تارتار هم از کنار زمین روحیه می داد و به ما می گفت که برای گل تلاش کنیم تا بازی را حداقل مساوی به رختکن برویم که اینگونه شد. آقای تارتار در رختکن هم صحبت های انگیزشی زد، به نوعی این صحبت ها بمب روحیه برای تیم ما بودند. در نیمه دوم هم خیلی خوب بازی کردیم. توپی که باید ما گل می کردیم به دروازه نرفت و همان توپ به دروازه ما رفت. پس از آن بازی سرعت زیادی داشت و دو تیم موقعیت داشتند، خدارا شکر گل تساوی را زدیم و در دقایق پایانی گل برتری را زدیم و توانستیم پیروز میدان باشیم.

جعفری درباره هواداران نفت نیز گفت: دستشان درد نکند که این همه راه را با ماشین های شخصی به تهران آمدند، ما با دیدن آنها جان دوباره ای میگیریم. انشالله همیشه بتوانیم شادشان کنیم و کنار هم پیروزی را جشن بگیریم. گلم را نیز به آنها تقدیم می کنم، این گل هدیه کوچکی است و در برابر حمایت های آنها هیچ است اما قول می دهیم که بازهم تلاش کنیم و برای نام نفت مسجدسلیمان بجنگیم .

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oxqov

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فوری؛تارتار استعفا داد