تاریخ انتشار: 1398/07/15 10:44
کد خبر: 85234

جریمه ای عجیب برای باشگاه استقلال

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در جدیدترین آرای صادر شده جریمه عجیبی برای باشگاه استقلال در نظرگرفت.
جریمه ای عجیب برای باشگاه استقلال

در حکم جدید صادر شده مدیرعامل باشگاه استقلال ملزم به پرداخت جریمه 500 میلیون ریالی شعارهای طرفداران این تیم بر  علیه خودش است! در حکم کمیته انضباطی آمده است:" باشگاه استقلال تهران به دلیل فحاشی تماشاگرانش به داور، تیم حریف همچنین مدیرعامل این تیم باید 500 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند".

امیرحسین فتحی که در اصفهان بارها شعارهایی علیه خودش در استقلال را از زبان طرفداران شنید حالا در اتفاقی نادر و عجیب در دنیای فوتبال باید جریمه این فحاشی ها و بی احترامی ها به مدیریتش را از جیب خود و باشگاه بپردازد تا این اتفاق هم به جمع اتفاقات عجیب و غریبی اضافه شود که نمونه اش تنها در فوتبال ایران مشاهده می شود.

طرفداران استقلال ناراضی از وضعیتی که گریبان تیم محبوب شان را گرفته بود در فولادشهر اعتراض خود را با سر دادن شعارهایی علیه مدیریت باشگاه نشان دادند که همین شعارها حالا جریمه 500 میلیون ریالی روی دست مدیرعامل گذاشته است تا هم شعار بشنود هم جریمه این شعارها را خود از جیبش بپردازد.

کمیته انضباطی در حالی این جریمه عجیب و سایر جرایم را معطوف به باشگاه استقلال کرده است که آبی های پایتخت مهمان اصفهانی ها در ورزشگاه خانگی ذوب آهن بودند و هیچ دخل و تصرفی در کنترل سکوها آن هم در خارج از تهران نداشتند با این وجود مسئولان کمیته انضباطی شعارهای سرداده شده از سوی سکوهایی که استقلالی ها نشسته بودند را به این باشگاه منتسب دانسته و از آن جالب تر شعار علیه مدیرعامل را نیز تخلف و جریمه ای سنگین برایش درنظر گرفتند تا امیرحسین فتحی با همان ضرب المثل قدیمی روبرو شود که "هم چوب خورد هم پیاز را هم پول داد"!

حال باید منتظر ماند و دید مدیرعامل استقلال چه واکنشی به این حکم خواهد داشت، حکمی که کمیته انضباطی اعلام کرده قابل تجدیدنظر است. فتحی که این روزها تنش های بسیار زیادی را در اطراف خود تجربه می کند مسلما از این حکم چندان دل خوشی نخواهد داشت به خصوص که هم شعار شنید هم حالا باید جریمه شعار علیه خودش را نیز خودش از جیبش بپردازد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jpmal

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فتحی:وقتی‌ تیم نتیجه نمی‌گیرد می‌گویند من برکنار شدم، وقتی هم می‌بریم می‌گویند فتحی استعفا کرده است!