تاریخ انتشار: 1398/07/15 23:39
کد خبر: 85157

کالدرون به آرامش اعتقاد ندارد!

سرمربی آرژانتینی پرسپولیس در طول دوران حضورش در این تیم با چند مصاحبه خودش عامل تولید حاشیه برای تیم بوده است.
کالدرون به آرامش اعتقاد ندارد!

هواداران پرسپولیس دیگر باید با روزهای بدون برانکو کنار بیایند. آنها از بازی با چهار تیم مدعی لیگ تنها توانسته در یکی و البته مهم‌ترینش برنده باشند اما در برابر سه مدعی دیگر اصلی جام سه شکست را در کارنامه‌شان ثبت کرده‌اند. شکست‌هایی که هر کدام یک رکورد دوران طلایی برانکو را بر باد داد تا یادآوری تلخ‌تری برای هواداران باشگاه پرسپولیس باشد که آن دوران طلایی دیگر سپری شده است.

پرسپولیس برانکو با پرسپولیس کالدرون از جهت نفرات تفاوت چندانی ندارد. کادر مدیریتی پرسپولیس با همه انتقاداتی که به آن می‌شد در تمدید قرارداد با ستارگان باشگاه و اضافه کردن ستاره‌ای مثل وحید امیری به تیم موفق بودند. این میان خریدهای پرحاشیه‌ای مثل جونیور براندائو و فرشاد احمدزاده هم بودند که در نگاه کلی و از جهت فعالیت در فصل نقل و انتقالات برای باشگاه آمار قابل قبولی است اما آنها پیش از همه این حرف‌ها با از دست دادن برانکو فصل نقل و انتقالات را از نگاه هواداران باخته بودند.

حالا و با گذشت 6 هفته از لیگ و ثبت 3 شکست برای این تیم، هواداران می‌بینند آن انتظاری که از کالدرون و فلسفه فوتبالی‌اش داشتند، در پرسپولیس برآورده نشده است. مهم‌تر اینکه باشگاه یکی از اصول اساسی در چهار سال اخیر را هم زیر پا گذاشته است: «حاشیه‌سازی برای باشگاه»!

حضور برانکو در پرسپولیس علاوه بر جام‌های متعدد یک دستاورد بزرگ هم داشت و آن هم برقراری آرامش کامل در باشگاه و حذف چهره‌های جنجالی و حاشیه‌ساز بود. باشگاه علی‌رغم نیاز به برخی چهره‌های محبوب و سرشناس و کارآمد تنها به دلیل ایجاد حاشیه برای تیم و به دستور برانکو مجبور به کنار گذاشتن آنها شد و این شد که تیم یکدست پرسپولیس که نسبت به سال دوم حضور برانکو در پرسپولیس ستاره کمتری داشت به مدد همین یکدستی و آرامش درون تیمی تا فینال آسیا هم بالا رفت. حالا اما در دوران کالدرون پرسپولیس علاوه بر واگذاری نیمی از مسابقات در درون زمین در بیرون هم دستخوش حواشی شده است.

در گام اول مصاحبه‌های عجیب کالدرون علیه جونیور براندائو و کیفیت بازی‌اش موجب شد تا این بازیکن وارد حاشیه شود. صحبت‌های کالدرون بر آتش خشم طرفداران ناراضی از کار هجومی تیم هم نفتی ریخت و آنها را علیه جونیور یکدست کرد. بعد از آن بود که کالدرون علیه کاپیتان تیم‌اش مصاحبه کرد. مصاحبه‌ای که بعد از شکست برابر پدیده خبر از اختلاف میان مرد آرژانتینی و کاپیتان باسابقه‌اش داشت. تک جمله‌ای که آتش میان این دو را برافروخته و ممکن است در صورت عدم مدیریت این ماجرا از سوی باشگاه در روزهای آتی به حاشیه‌ای دیگر برای باشگاه تبدیل شود.

کالدرون البته از روز اول حضورش در ایران نشان داده که از مصاحبه‌های آتشین بدش نمی‌آید. درست است که این مربی سال‌ها در خاورمیانه فعالیت کرده و با جو فوتبال در جنوب غرب آسیا آشناست ولی بد نیست در بدو حضورش در ایران کمی اوضاع را بررسی کند. شاید داستان‌های فوتبال در اینجا با آن‌سوی خلیج فارس تفاوت‌هایی هم داشته باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gam89

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش هواداران پرسپولیس به دلتنگی احمدزاده