تاریخ انتشار: 1398/07/17 08:48
کد خبر: 84991

قهرمانی استقلال؟غیرممکن نیست اما سخت است!

یشکسوت باشگاه استقلال گفت: سپاهان و تراکتور تا دندان مسلح هستند و بازی‌های خوب شهر خودرو هم ستودنی است. این تیم‌ها امسال به استقلال و پرسپولیس مجال زیادی نمی‌دهند.
قهرمانی استقلال؟غیرممکن نیست اما سخت است!

مسعود غفوری‌های‌اصل، مدافع اسبق استقلال تهران درخصوص شرایط این روز‌های آبی‌پوشان با ما هم‌صحبت شد.

بالاخره استقلال اولین برد خودش را در لیگ برتر کسب کرد.

بله، این جای امیدواری دارد. البته گل‌گهر هم شرایط بحرانی را تجربه می‌کرد، ولی به هر حال اگر قرار بود در ورزشگاه آزادی به گل‌گهر هم امتیاز بدهیم، باید قید قهرمانی و حتی آسیا را هم می‌زدیم.

یعنی حالا استقلال امیدوارانه‌تر باید بازی‌ها را دنبال کند؟

بله، به هر حال استرس نبردن بازی‌ها، استقلالی‌ها را اذیت می‌کرد. وقتی بچه‌ها وارد زمین می‌شوند، قشنگ می‌شد استرس را در ساق‌های آن‌ها دید. این برد اعتماد به نفس بازیکنان را بالا می‌برد و در ادامه لیگ اوضاع را بهتر خواهد کرد.

یعنی ضعف‌های استقلال برطرف شده؟

نه اتفاقاً در بازی با گل‌گهر ضعف‌های زیادی را دیدیم. اینکه وقتی گل می‌زنیم، نمی‌توانیم آن را حفظ کنیم و با هر ضدحمله‌ای دروازه‌مان تهدید می‌شود و دوم اینکه در گلزنی و تغذیه مهاجمان هنوز مشکل داریم و هماهنگی‌ها انجام نشده است.

بزرگ‌ترین مشکل استقلال در این ۶ بازی چه بوده است؟

نداشتن یک هافبک مقتدر وسط زمین که بتواند با تجربه خود توپ را در همه جای زمین به گردش دربیاورد. همچنین ما در دفاع تیمی نه دفاع فردی مشکل داریم.

آیا استقلال شانسی برای قهرمانی دارد؟

قطعاً شانس دارد، ولی کار سختی است. شما سپاهان را با قلعه‌نویی نگاه کنید؛ انصافاً حریف این تیم خوب شدن خیلی مشکل است. سپاهان و تراکتور تا دندان مسلح هستند و بازی‌های خوب شهر خودرو هم ستودنی است. این تیم‌ها امسال به استقلال و پرسپولیس مجال زیادی نمی‌دهند و این یک واقعیت است.

ولی در جام حذفی شرایط بهتر خواهد بود.

بله، استقلال باید جام حذفی را جدی بگیرد و گرفتن سهمیه آسیا برایش آسان می‌شود اگرچه معتقدم نباید در لیگ هم ناامید شد، چون فقط ۶ بازی انجام شده است.

آیا استراماچونی در استقلال موفق می‌شود؟‌

نمی‌توان پیش‌بینی کرد، ولی با روحیاتی که استراماچونی دارد، روز‌های سختی در انتظارش خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v7z9j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهاجم آفریقایی در راه تیم کالدرون