تاریخ انتشار: 1398/07/17 09:13
کد خبر: 84988

خبرهایی به گوش می رسد/طرح محرمانه استقلال؛مذاکرات پشت پرده با سپیدرود!

مدیران استقلال طرحی محرمانه دارند که به موجب آن بتوانند با استفاده از راهکار‌های قانونی و جلب رضایت مدیران ارشد فدراسیون زمینه برای بخشش زودتر از موعد محمد بلبلی مهیا شود.
خبرهایی به گوش می رسد/طرح محرمانه استقلال؛مذاکرات پشت پرده با سپیدرود!

محمد بلبلی، مهاجم کنونی استقلال در تابستان شوک بزرگی به این تیم وارد کرد و به خاطر اشتباه در شکل قرارداد دچار محرومیت شد. محرومیتی که تا پایان نیم‌فصل اول ادامه پیدا می‌کند و پس از آن شرایط برای حضورش در میدان فراهم می‌شود. در این میان، اما ظهر دیروز شنیدیم مدیران استقلال طرحی محرمانه دارند که به موجب آن بتوانند با استفاده از راهکار‌های قانونی و جلب رضایت مدیران ارشد فدراسیون زمینه برای بخشش زودتر از موعد این بازیکن مهیا شود. این خبر دیروز در اطراف باشگاه استقلال دهان به دهان می‌شد، اما کسی آن را تأیید نمی‌کرد تا بعداً اگر کار به سرانجام نرسید، سرنوشتی شبیه سوپرجام پیدا نکند!

طبق خبر‌های رسیده، اسماعیل خلیل‌زاده، رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در حال مذاکره با مدیران باشگاه سپیدرود است تا بتواند رضایت آن‌ها را که یک پای دعوا هستند، جلب کند و پس از آن سراغ بخش‌های دیگر برود تا بلبلی زودتر مورد عفو قرار گرفته و کمک‌حال آندره‌آ استراماچونی شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pybn6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بخشش محرومیت محمد بلبلی؛ممکن است؟

ستاره جوان استقلال 6 ماه محروم شد
نورشرق: استقلال بلبلی را اغوا نکرده است