تاریخ انتشار: 1398/07/18 09:26
کد خبر: 84875

کاپیتان دوم سرخ ها شانس بزرگی را از دست داد

حسین ماهینی پس از گدراندن دوران مصدومیتش، در بازی مقابل شهرخودرو توسط کالدرون به زمین فرستاده شد اما اشتباه کودکانه‌اش در اواخر بازی باعث شد تا سرخپوشان با شکست زمین را ترک کنند.
کاپیتان دوم سرخ ها شانس بزرگی را از دست داد

حسین ماهینی که فصل پیش دچار مصدومیت پارگی رباط صلیبی شده بود، پس از گذراندن دوران مصدمیت خود در بازی مقابل شهرخودرو به زمین آمد و دقایقی برای تیمش بازی کرد. اما با یک اشتباه، کاپیتان دوم سرخ ها شانس بزرگی را برای تثبیت جایگاهش در پرسپولیس را از دست داد.

سیامک نعمتی با کارت زردی که دریافت کرده بود، دیدار مقابل پیکان را از دست داد و این فرصت خوبی بود تا ماهینی اولین حضور ثابت خود را در لیگ نوزدهم تجربه کند اما به نظر می رسد این مدافع باتجربه پرسپولیس این فرصت ایده آل را از دست داده است. اشتباه سهوی ماهینی که دقیقه آخر بازی برابر شهرخودرو که کرنر ساده ای را نصیب شاگردان گل محمدی کرد و همان کرنر منجر به گل دیرهنگام مشهدی ها شد، کالدرون را برای میدان دادن به ماهینی در برابر پیکان به تردید انداخته است. این در حالی است که ماهینی در مصاحبه اخیر خود صراحتا آن اشتباه را نپذیرفته است اما با توجه به شواهد موجود بعید است ماهینی با وجود غیبت نعمتی در برابر پیکان شانسی برای حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/485lrm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 بیرانوند، ربیع خواه، علیپور هم این روزها را داشتند
ماهینی: به ما فحش بدهید به خانواده هایمان نه