تاریخ انتشار: 1398/07/18 18:33
کد خبر: 84826

خانبان آنالیزور پرسپولیس شد

آنالیزور جدید تیم فوتبال پرسپولیس از فردا در تمرینات این تیم حاضر خواهد شد.
خانبان آنالیزور پرسپولیس شد

و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در جلسه امروز مدیرعامل و سرمربی تیم پرسپولیس، حضور مهرداد خانبان در کادر فنی قطعی شد. این مربی که تجربه زیادی در آنالیزوری دارد، از فردا در تمرینات  حضور خواهد یافت و به عنوان آنالیزور جدید به کادر فنی اضافه می‌شود.

خانبان در چهار مقطع با سرمربیان سابق پرسپولیس همکاری داشته و برای پنجمین بار به عضویت کادر فنی درآمد. خانبان که مدرک مربیگری A آسیا و تسلط کامل به زبان انگلیسی دارد، در دو دوره هم با سرمربیان تیم ملی همکاری داشته است. او پس از هفت سال همکاری با کی‌روش، به اتفاق برخی مربیان ایرانی بدلایل نامشخص از کادر فنی تیم ملی کنار گذاشته شد. وی پس از آن دستیار علی کریمی در تیم نفت تهران شد و در ادامه با تیم‌های نساجی و نفت تهران همکاری داشت و در مقطعی هم دستیار افشین قطبی در تیم چینی بود.

انصاری‌‌فرد درباره جذب آنالیزور جدید قبل از بازی جام حذفی با کالدرون صحبت کرده بود. سرمربی پرسپولیس ضمن موافقت با گزینه پیشنهادی، با توجه به فشردگی بازی‌ها خواهان اضافه شدن آنالیزور جدید بعد از بازی با شهرخودرو شد. خانبان امروز در جلسه انصاری‌فرد و کالدرون حضور یافت و پس از گفت و گو با سرمربی، حضورش در کادر فنی نهایی شد و مراسم معارفه‌اش فردا در تمرین برگزار می شود.

خانبان در تابستان امسال هم با کالدرون و خواگین دستیار سرمربی تیم صحبت کرده بود و کادر فنی آرژانتینی پرسپولیس شناخت اولیه‌ای از توانمندی‌های وی داشته و موافقت خود را با جذب او اعلام داشتند.

خلاصه ای از سوابق مهرداد خانبان را در زیر می خوانید؛

_ مدرک درجه A مربیگری کنفدراسیون فوتبال آسیا

_ مهندس کامپیوتر

_ سابقه کار در تیم ملی بزرگسالان از سال ۲۰۱۰ به مدت ۸ سال با افشین قطبی و کی روش

_ صعود به دو جام جهانی

_ سابقه حضور در دو جام ملت های آسیا

_ سابقه مربیگری در تیم شیجیاژوانگ چین با افشین قطبی

_ سابقه آنالیزوری پرسپولیس با افشین قطبی، افشین پیروانی، نلو وینگادا و یحیی گل محمدی

_ مربیگری در تیم نفت تهران با علی کریمی

_ تسلط کامل به زبان انگلیسی.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27g7g6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازگشت سرمربی پرسپولیس به تمرینات