تاریخ انتشار: 1398/07/18 20:58
کد خبر: 84809

خوشحالی ستاره استقلالی تیم ملی از گلزنی های مهاحمان

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: خوشحالم مهاجمان تیم ملی گل‌های زیادی به ثمر رساندند و این مسئله کمک می‌کند اعتماد به نفس‌شان بالا برود.
خوشحالی ستاره استقلالی تیم ملی از گلزنی های مهاحمان

 امید ابراهیمی با ابراز خوشحالی از برد 14 بر صفر ایران مقابل کامبوج گفت: همه از بازی زیبای تیم ملی لذت بردیم. خوشحالم که بانوان هم در ورزشگاه حضور داشتند و مشکلی هم بوجود نیامد.

وی در پاسخ به این سوال که بازی با بحرین به مراتب برای ایران سخت‌تر خواهد بود عنوان کرد: صددرصد همینطور است. البته که تیم ملی در همه بازی‌ها چه هجومی بازی کند چه دفاعی، هدفش موفقیت است. هر چقدر جلوتر می‌رویم حریفان سخت‌تر می‌شوند و ما هم باید تلاشمان را بیشتر کنیم تا این روند ادامه پیدا کند.

ابراهیمی در واکنش به اظهارنظر خبرنگاری مبنی بر اینکه به نظر می‌آید بازی هجومی تیم ملی باعث شده عملکرد مهاجمان در این تیم بهتر شود گفت: برای مهاجمان تیم ملی خیلی خوشحالم چرا که این گل‌ها به آنها کمک زیادی می‌کند و اعتماد به نفس‌شان را بالا می‌برد. این اتفاق خوبی برای تیم ملی است و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

هافبک تیم ملی فوتبال راجع به کری که بین ایران و بحرین وجود دارد، یادآور شد: از قدیم حساسیت خاصی بین این دو تیم بوده است. امروز از حمایت هواداران خود بهره‌مند بودیم و نتیجه خیلی خوبی گرفتیم اما قطعا شرایط بحرین سخت خواهد بود و حتما مربیان تیم ملی تاکتیک خاصی برای این بازی مدنظرشان است و انشاءالله بتوانیم نتیجه‌ای خوب کسب کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gam95

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


امید ابراهیمی: اگر قهرمانی آسان بود در این چهل و دو سال اتفاق می افتاد!