تاریخ انتشار: 1398/07/19 21:05
کد خبر: 84721

تارتار: مسئولان استانی کمک نمی‌کردند نفت از هم می‌پاشید

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان گفت: با توجه به اینکه مسئولان باشگاه به تعهدات خود عمل کردند ما هم از فردا کار خودمان را با قدرت انجام خواهیم داد.
تارتار: مسئولان استانی کمک نمی‌کردند نفت از هم می‌پاشید

مهدی تارتار، درباره جلسه‌اش با مسئولان ارشد مسجد سلیمان گفت: بعد از جلسه‌ای که با مسئولان محترم استان خوزستان و شهر مسجدسلیمان داشتم، در نهایت قرار شد به کارم در نفت ادامه دهم. از طرف دیگر مسئولان باشگاه نفت مسجد سلیمان به تعهداتی که نسبت به اعضای تیم داشتند عمل کردند و بازیکنان توانستند بخشی از قرارداد خود را بگیرند.

وی ادامه داد: ما هواداران خیلی خوبی داریم و آن‌ها در این مدت به من لطف زیادی داشتند. برخی از آن‌ها واقعا اشک من را درآوردند و پس از صحبت‌هایی که در جلسه مطرح شد، قرار شد با قدرت کار خود را ادامه دهیم. به عشق هواداران نفت مسجدسلیمان کار خود را با قدرت پیش خواهیم برد. ما امشب به تهران می‌آییم و از فردا تمرینات خود را ادامه خواهیم داد تا برای بازی با شهر خودرو کاملا آماده شویم.

تارتار تصریح کرد: برای پرداخت پول واقعا مسئولان محترم زحمات زیادی کشیدند و جا دارد از آقایان شریعتی استاندار خوزستان، ناصری رئیس اداره مناطق نفت خیز مسجدسلیمان، اعضای محترم هیات مدیره باشگاه، اسکندری دادستان، حیدری مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان، ظاهری نماینده محترم مسجدسلیمان در مجلس و حسینی رئیس پلیس مسجدسلیمان تشکر و قدردانی کنم که همگی تلاش کردند تا مشکلات باشگاه برطرف شود. امیدوارم از این به بعد ما را فراموش نکنند. اگر این پول که به باشگاه تزریق شد به موقع نمی‌آمد، مطمئن باشید که تیم نفت مسجد سلیمان از هم می‌پاشید و جا دارد به خاطر زحماتی که این عزیزان کشیدند از همه آن‌ها تشکر کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x9eoq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



تارتار به نفت مسجدسلیمان برگشت