//
کدخبر: ۲۱۹۳۸۵ //

رضاوند: ما استقلال هستیم و می‌توانیم خیلی زود به کورس قهرمانی اضافه شویم

آرش رضاوند، هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: استراماچونی به پیاده شدن تفکراتش در زمین اهمیت می‌دهد و ما هم تلاش می‌کنیم تا خواسته‌های او را در زمین پیاه کنیم.

 رضاوند: ما استقلال هستیم و می‌توانیم خیلی زود به کورس قهرمانی اضافه شویم
به گزارش فرتاک نیوز،

آرش رضاوند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به شرایط فعلی استقلال بعد از کسب دو برد در لیگ برتر و جام حذفی گفت: خدا را شکر شرایط تیم ما خوب است و روحیه و انگیزه بازیکنان برای ادامه راه بالاست. ما به بازی بعدی برابر فجر سپاسی فکر می‌کنیم. در جام حذفی هم هیچ هدفی جز قهرمان شدن نداریم. این یک راه کوتاه برای رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان آسیاست و هدف‌مان این است که قهرمانی در این جام را به هواداران هدیه بدهیم. در لیگ برتر هم تمام هدف‌مان این است که امتیازهای از دست رفته را جبران کرده و به وارد جمع مدعیان شویم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا رسیدن به صدر جدول با این اختلاف امتیاز سخت نیست؟»، عنوان کرد: ما هشت امتیاز از سپاهان کمتر داریم و این قابل جبران است، چون فقط شش هفته از لیگ برتر سپری شده است. این درست است که چند تیم مدعی هستند و قهرمان شدن هم در لیگ آسان نیست، ولی ما استقلال هستیم و می‌توانیم خیلی زود به کورس قهرمانی اضافه شویم. مسئله مهم این است که دیگر به سادگی امتیاز از دست ندهیم و باید با هوش و تمرکز بالا فوتبال بازی کنیم.

رضاوند با بیان اینکه سرمربی استقلال به بازی روی زمین اهمیت می‌دهد، خاطرنشان کرد: استراماچونی به پیاده شدن تفکراتش در زمین اهمیت می‌دهد و ما هم تلاش می‌کنیم تا خواسته‌های او را در زمین پیاه کنیم. تمام هدف ما این است که به بهترین شکل خواسته‌های سرمربی‌مان را در زمین پیاده کنیم.

هافبک تیم فوتبال استقلال در مورد حضورش در پُست هافبک دفاعی و اینکه آیا از عملکردش راضی است، تصریح کرد: در سال‌های گذشته در خیلی از بازی‌ها هافبک تهاجمی بودم، ولی در استقلال از من در پُست هافبک دفاعی استفاده شده است. من مشکلی با تغییر پست ندارم، چون برایم مهمترین موضوع موفقیت تیم و اجرا کردن خواسته‌ها و تفکرات سرمربی است. در هر پُستی که بازی کنم نهایت تلاشم را برای موفقیت استقلال به کار می‌گیرم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۹۳۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان