تاریخ انتشار: 1398/07/22 09:40
کد خبر: 84501

فرصتی ویژه برای بازگشت سید جلال به ترکیب اصلی

سیدجلال حسینی کاپیتان اول تیم فوتبال پرسپولیس فرصت این را دارد تا دوباره به ترکیب اصلی تیم پرسپولیس برگردد.
فرصتی ویژه برای بازگشت سید جلال به ترکیب اصلی

سیدجلال حسینی مدافع میانی باتجربه پرسپولیس در سه فصل گذشته بیش از 100 بازی برای تیم پرسپولیس انجام داد و 7 جام مختلف را کسب کرد. سیدجلال این بازی ها را در زمان فشرده و در مسابقات پرفشار داخلی و آسیایی انجام داد و علاوه بر آن، برای تیم ملی ایران نیز به میدان رفت. ثبات فنی حسینی، نکته ای است که او را از دیگر بازیکنان متمایز می‌کند و باعث می‌شود تا لقب کاپیتان شایسته را از آن خود کند.

اما این فصل اوضاع برای کاپیتان حسینی خوب پیش نرفته است. او با آسیب دیدگی مواجه شد و همین اتفاق باعث شد تا از ترکیب اصلی دور شود. با وجود این که سیدجلال از ترکیب دور بود، اما نقش خود به عنوان کاپیتان را در اردوها و تمرینات ایفا کرد و بدون ایجاد کوچکترین حاشیه، پا به پای دیگر بازیکنان در زمین تمرین حضور یافت.

حالا باتوجه به مصدومیت جزئی شجاع خلیل زاده، حضور کنعانی زادگان در تیم ملی و اساسا نیاز پرسپولیس به تجربه بازیکنی چون سیدحلال حسینی، فرصتی ویژه را برای او ایجاد کرده تا به ترکیب اصلی بازگردد؛ اتفاقی که البته کالدرون باید تصمیم نهایی را در آن بگیرد اما در این سال ها سیدجلال نشان داده که حضورش در زمین مسابقه، اوضاع را به نفع تیم سرخپوش تغییر می دهد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36wbay

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خلا دو بازیکن در تیم کالدرون