تاریخ انتشار: 1398/07/22 19:18
تیکدری:سپاهان اصلی‌ترین رقیب تراکتور برای قهرمانی است
کد خبر: 84438

امیدوارم جواب اعتماد دنیزلی را بدهم / امسال همه چیز در تراکتور متفاوت است

از نگاه مهدی تیکدری، مدافع راست تیم فوتبال تراکتور، سپاهان اصلی‌ترین رقیب این تیم برای رسیدن به کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر است.
   امیدوارم جواب اعتماد دنیزلی را بدهم / امسال همه چیز در تراکتور متفاوت است

مهدی تیکدری در مورد آخرین وضعیت تراکتور و نتایج خوب این تیم در شش هفته ابتدایی مسابقات لیگ برتر گفت: خدا را شکر که تا الان خوب امتیاز گرفتیم و این بهترین شروع تراکتور در تاریخ لیگ بوده است. شرایط تیم ما خوب است و با توجه به تعویق بازی‌مان در جام حذفی، آماده بازی با نساجی در هفته هفتم لیگ برتر می‌شویم. امیدوارم این روند را ادامه داده و در بازی با نساجی هم با گرفتن سه امتیاز زمین مسابقه را ترک کنیم.

وی در واکنش به اینکه برخی معتقدند تراکتور به مانند چند سال گذشته دوباره وارد حاشیه خواهد شد و نمی‌تواند قهرمان لیگ برتر شود، اظهار کرد: من چنین موضوعی را قبول ندارم و امسال همه چیز در تراکتور متفاوت است. ما یک تیم بدون حاشیه داریم و با آرامش به سمت قهرمانی پیش می‌رویم. تنها هدف ما این است که قهرمانی در لیگ را به هواداران متعصب تراکتور هدیه بدهیم، ضمن اینکه در جام حذفی هم مدعی قهرمانی هستیم.

مدافع تیم فوتبال تراکتور که در شش بازی گذشته به صورت کامل برای تیمش به میدان رفته است، در ارتباط با عملکردش در سمت راست خط دفاعی تراکتور، خاطرنشان کرد: این اولین سالی است که در لیگ برتر بازی می‌کنم و تلاش کردم تا خواسته‌های کادر فنی را در زمین پیاده کنم. امیدوارم جواب اعتماد سرمربی تیم را بدهم و بهترین عملکرد را داشته باشم. امیدوارم روند گل نخوردن‌های ما در بازی‌های بعدی هم ادامه داشته باشد.

تیکدری با اشاره به تأثیر حضور مصطفی دنیزلی در این تیم اظهار داشت: کارنامه این مربی مشخص است. دنیزلی یک مربی کاربلد و باتجربه است و نتایج ما هم نشان می‌دهد که این مربی در چه سطحی قرار دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که «اصلی‌ترین رقیب تراکتور برای رسیدن به قهرمانی چه تیمی است؟»، تأکید کرد: تمام تیم ها قابل احترام هستند، ولی فکر می‌کنم سپاهان اصلی‌ترین رقیب ما برای کسب عنوان قهرمانی است

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nxrgx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 دلیل غیبت دنیزلی در تمرینات تراکتور مشخص شد