تاریخ انتشار: 1398/07/25 20:15
کد خبر: 84123

اختصاصی/ استقلال ۳-۰ فجر سپاسی؛ هت تریک استقلال در 7 دقیقه/ طوفان آبی پوشان فجر سپاسی را محو کرد

تیم فوتبال استقلال توانست در یک بازی نفس گیر و در دقایق پایانی با شکست فجر سپاسی به مرحله یکچهارم نهایی جام حذفی صعود کند.
اختصاصی/ استقلال ۳-۰ فجر سپاسی؛ هت تریک استقلال در 7 دقیقه/ طوفان آبی پوشان فجر سپاسی را محو کرد

 تیم فوتبال استقلال امروز در ورزشگاه آزادی و از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم دسته اولی فجر شهید سپاسی شیراز رفت.

آبی‌ها که در مرحله یک شانزدهم این رقابت‌ها به سختی و در وقت اضافی توانستند تیم لیگ یکی کل ریحان کرج را شکست دهند، در دیدار با فجر سپاسی هم چندان عملکرد موفقی نداشتند و البته سعید جلالی راد، سنگربان زردپوشان شیرازی بارها با واکنش‌های خوب خود مانع باز شدن دروازه تیمش شد.

این بازی بدون گل در وقت قانونی به پایان رسید تا دو تیم در وقت اضافه به مصاف هم روند. استقلالی‌ها که به دنبال پیروزی در خانه و صعود به جمع هشت تیم نهایی بودند، به حملات خود ادامه دادند و حتی توپ آن‌ها در یک صحنه خطرناک به تیرک دروازه هم برخورد کرد.

فجری‌ها که توان حمله با آبی‌ها را نداشتند، در دقیقه ۱۱۲ قافیه را به حریف باختند و وریا غفوری با یک شوت زیبا دروازه جلالی راد را باز کرد. تیم فجر پس از این گل از هم پاشید و دو گل دیگر به ترتیب در دقایق ۱۱۸ توسط سجاد آقایی و ۱۱۹ توسط داریوش شجاعیان هم دریافت کرد تا این تیم از صعود به مرحله بعد جا بماند.

تیم استراماچونی حالا سه بازی متوالی در لیگ برتر و جام حذفی است که پیروز می‌شود.

آبی‌ها باید منتظر بمانند تا حریف آن‌ها در مرحله یکچهارم نهایی با قرعه کشی مشخص شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zpk9b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جام حذفی فوتبال| پیروزی استقلال مقابل جان سخت‌ها در ماراتن ۱۲۰ دقیقه‌ای