//
کدخبر: ۲۲۰۵۸۱ //

شاگردان استراماچونی آنقدر خوب بودند که فجر حرفی برای گفتن نداشت

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: بازی برابر فجر بهترین عملکرد استقلال از ابتدای فصل تاکنون بود.

 شاگردان استراماچونی آنقدر خوب بودند که فجر حرفی برای گفتن نداشت
به گزارش فرتاک نیوز،

اکبر کارگر جم در خصوص پیروزی استقلال برابر فجر سپاسی در جام حذفی گفت: فجر از تیم های خوب لیگ دسته اول می باشد و از حق نگذریم کلاس این تیم چیزی از خیلی از تیم های لیگ برتری کم ندارد. با این وجود فجری ها برابر استقلال حرف چندانی برای گفتن نداشته اند.

وی افزود: استقلال در حالی با سه گل برنده این بازی شد که چهره شاخص بازی، دروازه بان تیم فجر بود و این نشان از اشتها و میل بالای آبی پوشان به پیروزی در این بازی داشت. اگر اشتباهات داوری، بدشانسی استقلال و درخشش دروازه بان تیم فجر نبود، قطعا نتیجه بسیار پرگل تر از این می شد که الان شکل گرفته است.

کارگرجم خاطرنشان کرد: این بازی را می توان بهترین عملکرد آبی پوشان از ابتدای فصل تاکنون دانست چون نه تنها با نتیجه خوب حریف خود را شکست داده اند، بلکه در تمامی دقایق بازی از نظر تاکتیکی بر حریف مسلط بودند تا جایی که هیچ موقعیت گلی به تیم مقابل ندادند.

پیشکسوت استقلال در ادامه بیان داشت: فجر تیم خوبی بود و می توانست از غفلت احتمالی استقلال استفاده کند. آنها برای این بازی برنامه داشتند و این کاملا مشهود بود اما شاگردان استراماچونی آنقدر خوب بودند که تیم خوب فجر در این بازی حرفی برای گفتن نداشته باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۰۵۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان