تاریخ انتشار: 1398/07/27 18:49
کد خبر: 83923

واکنش مدیررسانه‌ای تیم ماشین‌سازی به غیبت نکونام در نشست خبری

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال ماشین سازی از عدم حضور سرمربی فولاد خوزستان در نشست خبری قبل بازی انتقاد کرد و گفت زمان نشست‌خبری از دو روز قبل مشخص بود.

به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی ماشین سازی تبریز، علی اکبرزاده در واکنش به عدم حضور جواد نکونام در نشست خبری قبل بازی، اظهار داشت: متاسفانه دوستان‌مان در تیم فولاد کم لطفی کردند و غیبت سرمربی این تیم به هیچ عنوان توجیه‌پذیر نیست.

اکبرزاده در ادامه اذعان کرد: زمان نشست خبری قبل بازی را طبق روال دو روز پیش با هماهنگی مدیر رسانه‌ای تیم فولاد تعیین کردیم و اینکه دوستان امروز متوجه شده‌اند که شنبه اربعین است، جای تامل دارد.

وی با بیان اینکه برگزاری نشست خبری قبل بازی در روز شنبه با تاکید آقای فتاحی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ بوده، خاطر نشان کرد: بنا به گفته آقای فتاحی ما ملزم بودیم که نشست خبری را حتی با حضور یک خبرنگار برگزار کنیم.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال ماشین سازی تبریز  با تاکید بر اینکه همه ما مسلمان هستیم و شرکت در مراسم عزاداری را جزو اولویت‌ها می‌دانیم اضافه کرد: همه می‌دانند که راهپیمایی و عزاداری روز اربعین در تبریز تا ظهر تمام می‌شود و برگزاری نشست در ساعت ۱۷ هیچ مشکلی از این بابت ندارد.

علی اکبرزاده در پایان اظهاراتش یادآور شد: اگر دوستان با زمان نشست مشکلی داشتند، می‌بایست به احترام اصحاب رسانه ، پیش‌تر این موضوع را مطرح می‌کردند تا هماهنگی لازم به عمل آید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zp9r6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



امیدوارم پدیده مشهد و تراکتور سهمیه آسیا بگیرند