تاریخ انتشار: 1398/07/28 15:45
کد خبر: 83816

پرسپولیس مقابل پیکان؛ بدون گلزن، بدون تماشاگر

مهم‌ترین بازی امشب از ساعت18به میزبانی پرسپولیس در ورزشگاه بدون تماشاگر برگزار خواهد شد. حالا پرسپولیس که 2 بازی اخیرش را باخته و شرایط خوبی هم در جدول ندارد باید بدون حضور تماشاگرانش از پیکان رده سیزدهمی میزبانی کند.
پرسپولیس مقابل پیکان؛ بدون گلزن، بدون تماشاگر

شاید باورنکردنی باشد اما تا اینجا که شش هفته از لیگ برتر گذشته پیکان حریف امروز پرسپولیس صاحب بهترین خط حمله لیگ یا به عبارتی بهترین آمار گل‌های زده است اما در نقطه مقابل پرسپولیس به عنوان قهرمان سه دوره اخیر لیگ برتر ضعیف‌ترین آمار را در این آیتم به نام خود زده است.

پیکان با بهره‌مندی از مهاجمان آماده‌ای مثل شهریار مقانلو و فراز امامعلی در شش بازی گذشته ۱۲ گل زده (۲ گل در هر مسابقه) و اگر خط دفاع این تیم هم به اندازه خط حمله‌اش خوب بود حالا تیم حسین فرکی جایگاه بهتری نسبت به رتبه سیزدهمی‌اش داشت. پیکان در عنوان بهترین خط حمله لیگ فعلاً با نساجی در عدد ۱۲ شریک است اما نکته عجیبش اینجاست که تفاوتی آشکار با شرایط پرسپولیس در این آیتم دارد.

پرسپولیس در شش بازی ابتدایی فصل فقط سه گل زده یعنی نیم گل در هر بازی و همراه با فولاد و گل گهر سیرجان که آنها هم سه گل زده‌اند ضعیف‌ترین عملکرد را در این آیتم داشته است.

با این حساب در بازی امروز همه نگاه‌ها به خط آتش دو تیم است. اینکه بالاخره پرسپولیس از این وضعیت عجیب خلاص خواهد شد یا خیر و البته پیکان به آمار گلزنی‌هایش در این دیدار ادامه می‌دهد یا مقابل خط دفاع پرسپولیس به صخره می‌خورد. پیکان در دو مسابقه هفته اول و پنجم مقابل شهر خودرو و فولاد موفق به گلزنی نشده است اما پرسپولیس در هر سه بازی که شکست خورد گلی به ثمر نرساند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4py5ad

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدافع پیکان: هجومی ترین و مهارنشدنی تیم لیگ هستیم