تاریخ انتشار: 1398/07/28 22:51
کد خبر: 83740

سرشاخِ بهترین خط حمله و بهترین دفاع لیگ/ دنیزلی به صدر مهاجرت می‌کند؟

در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر، چشم‌ها قرض به تماشای بازی فینال‌گونه‌ی نساجی مازندران و تراکتورسازی تبریز دوخته خواهد شد.
سرشاخِ بهترین خط حمله و بهترین دفاع لیگ/ دنیزلی به صدر مهاجرت می‌کند؟

در ادامه رقابت‌های هفته هفتم لیگ برتر فوتبال، شاگردان رضا مهاجری در تیم نساجی که تا این هفته از مسابقات نمایشی فراتر از انتظار به منصه ظهور گذاشته‌اند، میزبان تیم پرستاره تراکتورسازی خواهند بود. تیمی که با هدایت مصطفی دنیزلی تنها به‌سبب تفاضل گل کمتر و پائین‌تر از سپاهان در جایگاه دوم جدول رده‌بندی جا خوش کرده و بدون تردید یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی در فصل جاری بازی‌هاست.

رقابت عصر دوشنبه‌یِ مازنی‌ها ‌و تبریزی‌ها در شمال ایران را اما باید تقابل بهترین خط حمله و بهترین خط دفاع لیگ دانست. جایی که تراکتورسازی بدون گل خورده آمار خوبی به ثبت رسانده و آن سوی میدان، نساجی با زدن ۱۲ گل در ۶ مسابقه قبلی خود، میانگین فوق‌العاده‌ی دو گل در هر بازی‌ را به ثبت رسانده است.

تراکتوری‌ها امسال تنها یک بار و آن هم برابر پاس همدان در جریان جام حذفی و از روی نقطه پنالتی دروازه خود را بازشده دیدند، جایی که محمدرضا اخباری وظیفه حفاظت از دروازه پرشورها را بر عهده داشت و با این اوصاف رشید مظاهری که در لباس تیم جدید خود گلی دریافت نکرده، اصلا دوست ندارد این رکورد توسط خط آتش زهردار نساجی شکسته شود.

در آن سوی میدان، نساجی بعد از دو تساوی پی در پی مقابل پارس جم و ماشین‌سازی این هفته رویاهای خود را برابر تیم تا دندان مسلح تبریزی جست‌وجو می‌کند تا با واریز سه امتیاز خانگی به حساب، سر و سامانی بیشتر به وضعیت خود در جدول رده‌بندی بدهد.

شاگردان مهاجری آخرین بار درست یک ماه پیش در خانه برابر شاهین پیروز شدند، در شرایطی که وضعیت در اردوی تیم حریف کاملا متفاوت است. تراکتوری‌ها سه بازی قبلی خود را با برد پشت سر گذاشته و با روحیه‌ای کاملا ایده‌آل گام به مستطیل سبز می‌گذارند.

دیدار حساس نساجی مازندران و تراکتورسازی تبریز فردا دوشنبه از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار خواهد شد. داور این دیدار موعود بنیادی‌فر است و حسن ظهیری و قهرمان نجفی او را در امر قضاوت یاری خواهند کرد.

حامد صیفی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4py5p6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توشاک: نساجی از ما بهتر بود/ خوش شانس بودیم که یک امتیاز گرفتیم

وینگر اسبق استقلال تهران به نساجی پیوست+عکس
استقلالی‌های نساجی تکمیل شد؛