تاریخ انتشار: 1398/07/28 23:58
کد خبر: 83729

اختصاصی/ شاهین به دنبال پرواز با بالهای شکسته/ نفت در اندیشه دومین پیروزی فصل

تیم نفت مسجد سلیمان در هفته هفتم لیگ نوزدهم به مصاف شاهین شهرداری بوشهر می‌رود.
اختصاصی/ شاهین به دنبال پرواز با بالهای شکسته/ نفت در اندیشه دومین پیروزی فصل

تیم نفت مسجد سلیمان با سرمربی‌گری مهدی تارتار در ۶ هفته برگزار شده لیگ، نتایج جالبی کسب کرده است. این تیم با ۵ تساوی و یک برد، سومین تیم بدون باخت لیگ است. هر چند تعداد بالای تساوی نفتی‌ها باعث شده که آن‌ها با ۸ امتیاز در رده بهتر از هشتم جدول قرار نگیرند، اما نباختن در لیگ و امتیاز گرفتن از تیم‌های مدعی، نوعی برد برای این تیم به حساب می‌آید.

نفتی‌ها پس از برد شیرین مقابل پیکان در تهران، در جام حذفی هم دست به کار بزرگی زدندو با شکست تیم مدعی شهرخودرو، راهی مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها شدند.

اما در مقابل تیم شاهین شهرداری شرایط جالبی ندارد و پس از نتایج ضعیف با عبدالله ویسی و کنار رفتن این مربی، با مهرداد کریمیان، مربی موقت خود باید به مصاف نفتی‌های شهر مسجد سلیمان برود. شاهینی‌ها هر چند در جام حذفی و بدون سرمربی توانستند با حساب ۲-۰ تیم سایپا را شکست دهند و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنند اما بدون برد در قعر جدول لیگ برتر قرار دارند.

به نظر می‌آید شاهینی‌ها کار سختی در خانه حریف داشته باشند. حریفی که روی ریل خوشبختی قرار گرفته و به آسانی امتیاز از دست نمی‌دهد. البته شاهین هم برای اینکه امیدوار به بقا در لیگ باشد، نیاز به برد در این دیدار دارد و تساوی هم دوای دردی برای آن‌ها نخواهد بود.

دیدار بین نفت مسجد سلیمان و شاهین شهرداری فردا دوشنبه (۲۹ مهرماه) و از ساعت ۱۷ در ورزشگاه بهنام محمدی برگزار خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aaypk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مذاکره شاهین با دو گزینه جدید