تاریخ انتشار: 1398/07/29 10:51
کد خبر: 83689

نمی دانستم گل زده ام؛داشتم حسرت می خوردم!

تیم فولاد موفق شد در یک بازی دراماتیک در تبریز برابر ماشین سازی تبریز به پیروزی سه بر دو برسد، عبداله زاده روی دو گل از سه گل تیمش نقش داشت.
نمی دانستم گل زده ام؛داشتم حسرت می خوردم!

احمد عبدالله زاده هافبک اهل شوش تیم فولاد در گفت و گو با خبرنگار ما پس از پیروزی برابر ماشین سازی گفت: بازی خوبی انجام دادیم، دوبار از حریف عقب افتادیم اما تمرکزمان را از دست ندادیم و توانستیم به بازی برگردیم. خدارا شکر که توانستم برای نخستین بار با پیراهن تیم محبوبم گل بزنم و آن را به تمام هواداران فولاد تقدیم می کنم، همه آنهایی که با برد ما خوشحال شدند.

وی درباره گلی که به ثمر رساند، نیز گفت: وقتی توپ آمد، می دانستم اگر با سر توپ را بزنم، وارد دروازه نمی شود و تصمیم گرفتم با کمربند آن ضربه کمی بزنم تا توپ اوج زیادی نگیرد، وقتی توپ را زدم، ابتدا فکر کردم که توپ گل نشده و داشتم حسرت می خوردم که دیدم همه بازیکنان به سمتم می آیند و آنوقت فهمیدم گل شده است. بالاخره قسمت بود این چنین گل اول ما در لیگ برتر ثبت شود.

هافبک فولاد که روی گل سوم تیمش نیز نقش داشت، نیز درباره آن گل گفت: وقتی توپ به سمتم آمد هم برای اینکه آن را دور کنم و هم اینکه یک خطر روی دروازه ماشین سازی باشد، برگردون زدم و خداراشکر بعد از برخورد به مدافع به ایوب رسید و او با یک ضربه دقیق دروازه را باز کرد تا همان نیمه اول کار را تمام کنیم، شاید اگر گل نمی زدیم کارمان سخت می شد و بازی گره می خورد.

عبدالله زاده در ادامه گفت: خاطرات خوبی در تبریز با فولاد دارم، سال قهرمانی در همین شهر توانستیم جشن قهرمانی بگیریم و این فصل هم یک سه امتیاز حیاتی به دست آوردیم، این برد من را یاد آن قهرمانی انداخت. تیم ما روز به روز بهتر می شود و قطعا باید ضریب اشتباهات خود را کم کنیم و بتوانیم با همین فرمان جلو برویم. آقای نکونام و دیگر اعضای کادرفنی سخت تلاش می کنند تا روند تیمی ما بهتر شود و قطعا این فولاد حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qxawa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار




فیلم/  گل دوم فولاد به ماشین سازی( احمد عبدالله زاده)