تاریخ انتشار: 1398/07/29 19:11
استقلال 4 سایپا 0
کد خبر: 83623

طوفان شاگردان استرماچونی در هفته هفتم/ استقلال تنور لیگ را داغ کرد

شاگردان استرماچونی در هفته هفتم با نتیجه 4بر0 سایپا را شکست دادند.
طوفان شاگردان استرماچونی در هفته هفتم/ استقلال تنور لیگ را داغ کرد

به گزارش فرتاک ورزشی، تیم فوتبال استقلال پس از سه برد متوالی در رقابت‌های جام حذفی و لیگ برتر، در هفته هفتم و از ساعت ۱۶:۴۵ به مصاف سایپا رفت.

آندرآ استراماچونی، سرمربی آبی‌ها که به نظر می‌آید به ترکیب اصلی تیمش دست پیدا کرده و حتی با وجود محرومان و مصدومان زیاد می‌تواند بازیکنان آماده را وارد زمین کند، در این دیدار هم با وجود غایبان پرشمار خود، تیم هجومی را وارد زمین کرد. البته بهترین خبر برای استقلالی‌ها بازگشت عارف غلامی، بازیکن محروم آن‌ها که با تبرئه شدن از سوی حکم کمیته استیناف توانست فیکس بازی شود.

غلامی که انگیزه‌های زیادی پس از این خبر داشت، در دقیقه ۹ بازی با ضربه سری زیبا دروازه گوهری، سنگربان سایپا را باز کرد تا تیم استراماچونی خیلی زود در خانه حریف به گل اول برسد. نیمه اول با وجود حملات پردامنه استقلال و تک موقعیت سایپا که با درخشش حسین حسینی، گلر آبی‌ها، در این نیمه برای بار دوم  توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا نیمه اول با تک گل استقلال به پایان برسد.

نیمه دوم با حمله‌ آبی‌ها دنبال می‌شد تا جایی که عارف غلامی، ستاره استقلال در دقیقه ۵۰ گل دوم خودش و تیمش را به ثمر رساند.

در حالی که در ادامه این نارنجی‌پوشان تهرانی بودند که در خط دفاعی استقلال پر تعداد حاضر می‌شدند و تیم آبی‌پوش در حال دفاع از دو گل خود بود، اما در یک ضد حمله و یک حرکت غافلگیرانه یک ضربه پنالتی به سود استقلال اعلام شد.

استقلالی که کل زدن از روی نقطه پنالتی به کابوس تبدیل شده بود و هیچ یک از پنالتی‌های لین فصلشان گل نشده بود، این بار با ضربه پریا غفوری، کاپیتان تیم در دقیقه ۶۸ این طلسم عدم گلزنی از نقطه پنالتی شکسته شد.

سایپایی‌ها که قافیه را به حریف باخته بودند و با نیروهای جوان و بی‌تجربه خود توان مقابله با استقلالی‌های با انگیزه را نداشتند، بدون ایجاد موقعیت خطرناکی به فوتبال خود ادامه دادند.

اما این پایان کار نبود و فرشید باقری که پس از هفته‌ها غیبت به دلیل مصدومیت، به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد. در یک حرکت انفرادی و در دقیقه ۹۰ شیخ دیاباته را در موقعیت تک با تک قرار داد که البته این مهاجم نتوانست دروازه حریف را باز کند. اما سجاد آقایی، گلزن جوان این روزهای استقلال توپ برگشتی دیاباته را وارد دروازه کرد. تا آبی‌ها پرگل ترین بازی این فصل را جشن بگیرند.

استقلالی که رفته رفته شکل تیمی خود را شناخته و بازی‌های پرگلی را به نمایش می‌گذارد. تیمی که در هر ۶ دیدار گذشته دروازه خود را باز شده می‌دید، حالا به اولین کلین شیت خود دست پیدا کرد.

تیم استراماچونی که در رده‌های پایین جدول قرار داشت با این پیروزی دلچسب با ۹ امتیاز تا رده هشتم جدول صعود کرد.

سایپا هم با ۷ امتیاز در رده دوازدهم قرار گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zp9oj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گل سوم استقلال به سایپا از نقطه پنالتی (وریا غفوری)
سایپا0 استقلال 3