تاریخ انتشار: 1398/07/29 20:54
کد خبر: 83600

اختصاصی/ جدال دیدنی دنیزلی و قلعه نویی در صدرجدول/ ژنرال و مصطفی پاشا ول کن نیستند

سپاهان و تراکتور شانه به شانه همدر صدر جدول لیگ برتر حرکت می‌کنند.
اختصاصی/ جدال دیدنی دنیزلی و قلعه نویی در صدرجدول/ ژنرال و مصطفی پاشا ول کن نیستند

دو تیم بالای جدولی سپاهان و تراکتورسازی در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر سایه به سایه هم حرکت می‌کنند. پرشورهای تبریزی هم امتیاز با طلائی‌پوشان اصفهانی و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به این تیم در رده دوم قرار دارند.

امروز دو تیم در هفته هفتم لیگ نوزدهم به مصاف حریفان خود رفتند. سپاهان با دو گل میزبان خود، گل گهر سیرجان را شکست داد و تیم تراکتورسازی با ۴ گل در قامئشهر، نساجی را در هم کوبید. نکته جالب اینکه هر دو تیم مدعی سپاهان و تراکتورسازی هر ۷ دیدار برگزار شده خود را کلین شیت کرده‌اند و دروازه آن‌ها مقابل حریفان بسته مانده است. هر دو تیم شکستی در لیگ نداشته‌اند و بدون باخت، تمام دیدارهای انجام شده را به پایان رسانده‌اند.

جایی که سرخابی‌های پایتخت در میانه جدول قرار دارند و از صدر فاصله گرفته‌‌اند، این دو تیم شهرستانی سپاهان و تراکتورسازی هستند که در لیگ یکه‌تازی می‌کنند. البته خریدهای خوب در فصل نقل و انتقالات هم به این دو تیم کمک کرده تا پر توان به مصاف حریفان بروند.

به نظر می‌آید بیش از آنکه منتظر قهرمانی استقلال و پرسپولیس در این فصل باشیم، باید در انتظار قهرمانی یکی از این دو تیم باشیم مگر آنکه در بازی‌های بزرگ نوار پیروزی‌های این آن‌ها پاره شود و از صدر دور شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45ja5o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تغییر جالب دنیزلی در خط دفاعی  تراکتور(عکس)
مثلث جدید تراکتور برای حفظ رکورد کلین شیت