تاریخ انتشار: 1398/07/29 21:32
کد خبر: 83592

خلعتبری: نمی‌دانم چرا اینقدر بدشانس هستیم

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: نمی‌دانم چرا اینقدر بدشانس هستیم و چند هفته است با اینکه موقعیت‌های خوبی ایجاد می‌کنیم، فرصت‌های‌مان تبدیل به گل نمی‌شود.
خلعتبری: نمی‌دانم چرا اینقدر بدشانس هستیم

 محمدرضا خلعتبری پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر شهرخودرو در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وقتی تیم می‌بازد مطمئنا راضی نیستیم. آنطور که باید بازی نکردیم، موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتیم که به تیرک دروازه برخورد کرد.

وی افزود: نمی‌دانم چرا اینقدر بدشانس هستیم و چند هفته است با اینکه موقعیت‌های خوبی ایجاد می‌کنیم، فرصت‌های‌مان تبدیل به گل نمی‌شود.

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: نمی‌دانم چه بگویم. از این شکست و اتفاقات ناراحت هستم و حرفی برای گفتن ندارم. فقط شرمنده مردم و هواداران هستیم که با این تیم این نتایج کسب شده است ولی امیدوارم شرایط تیم درست شود.

وی در پاسخ به اینکه چه زمانی قرار است مشکلات ذوب‌آهن رفع شود و این تیم نتیجه بگیرد، تصریح کرد: بالاخره اینها اتفاقات فوتبالی است که ممکن است گریبان یک تیم را بگیرد. حتی رئال‌مادرید که یکی از بهترین تیم‌های دنیا است 5 هفته نتیجه نمی‌گیرد و دلیل نمی‌شود که تقصیر را بر گردن مربی انداخت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w8ok6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زمان آغاز تمرینات شاگردان منصوریان مشخص شد