تاریخ انتشار: 1398/08/01 00:25
کد خبر: 83455

اختصاصی/صدای پای استقلال می‌آید/ استراماچونی آژیر خطر را برای تیم‌های مدعی به صدا در آورد

تیم فوتبال استقلال با تیمی متفاوت نسبت به ابتدای فصل، قدم به قدم به صدر نزدیک می‌شود.
اختصاصی/صدای پای استقلال می‌آید/ استراماچونی آژیر خطر را برای تیم‌های مدعی به صدا در آورد

شاید اگر به اول فصل و یا حتی به زمان پس از داربی بازگردیم، در آن دوران تیم استراماچونی را جزو سهمیه بگیران آسیا هم تصور نمی‌کردیم. جایی که این تیم تا هفته ششم لیگ برتر به بردی دست پیدا نکرده بود و هوادارانش را با بازی شلخته و بی هدف هم همچون فصول کذشته نا امید از کسب عنوان قهرمانی می‌کرد. تیم مرد ایتالیایی که در هر بازی چه می‌خواهد در جام حذفی باشد و حریف یک تیم لیگ یگی باشد و چه می‌خواهد در لیگ برتر باشد و حریف یک تیم تازه صعود کرده به لیگ، در هر صورت امکان نداشت دروازه‌اش باز نشود. شرایطی که برای آبی‌پوشان سخت دنبال می‌شد. تیمی که در رده یکی مانده به آخر جدول قرار داشت، تنها یک برد می‌توانست آن‌ها را از این مخمصه‌ رهایی‌ دهد.

این اتفاق برای آبی‌ها در رقابت‌های جام حذفی رخ داد. بردی که هرچند آسان به دست نیامد و استقلال مقابل تیم لیگ یکی گل ریحان کرج در وقت اضافه به برتری دست پیدا کرد.

استقلال پس از این بازی در لیگ برتر مقابل تیم بی تجربه گل گهر قرار گرفت و این دیدار هم علی رغم اینکه پس از گل زودهنگامی که وارد دروازه گل گهر کرد، گل دریافت کرد اما هر چه بود، به سختی با گل نیمه دوم به پیروزی رسید تا تیم استراماچونی به دومین برد پیاپی خود دست پیدا کند.

بازی سوم آبی‌ها در جام حذفی و مقابل فجر سپاسی شیراز بود. این تیم توانست با ۳ گل حریفش را شکست دهد و به اولین کلین شیت خود دست پیدا کند. هرچند استقلالی‌ها بازی آسانی مقابل تیم دسته اولی فجر داشتند اما همین که کابوس گل خوردن در هر بازی در این دیدار به پایان رسید و ‌توانستند با بیشترین گل زده این فصلشان، از زمین خارج شوند، بهترین اتفاق در این روزهای پراسترس آن‌ها بود.

استقلال که حالا به سه برد پیاپی با استراماچونی رسیده بود، باید مقابل سایپا قرار می‌گرفت. آبی‌ها در این دیدار خیلی زود به گل رسیدند تا باز هم نشان دهند در حمله به تیمی خطرناک‌ تبدیل شده‌اند و از آن استقلال بی رمق، بی هدف و بی انگیزه اول فصل فاصله گرفته‌اند.

تیم استراماچونی که رفته رفته شکل تیمی خود را پیدا کرده، توانست با ۴ گل، سایپا را شکست دهد و با این برد دلچسب تا رده هشتم جدول صعود کند.

استقلالی‌ها که همچنان با کمبود مهاجم مواجه‌اند، اما با ۱۰ گل زده سومین تیم هجومی لیگ برتر هستند. آبی‌پوشان در ۷ دیدار برگزار شده لیگ برتر دو برابر رقیب سنتی خود و به اندازه صدرنشین گل زده‌اند.

اگر تیم استراماچونی بتواند روند رو به رشد خود را ادامه دهد و مقابل تیم‌های بالای جدولی که در ادامه مسیر با آن‌ها روبرو می‌شود، به برد دست پیدا کند، قهرمانی دور از دسترس این تیم نخواهد بود. شاید تیمی که انتظار قهرمانی از آن نمی‌رفت، حالا بتواند با سوپرایز کردن هوادارانش به این مهم دست پیدا کند.

 

زهره فلاح زاده

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d7ekw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمرینات امروز شاگردان استراماچونی تعطیل شد