تاریخ انتشار: 1398/08/01 18:17
کد خبر: 83380

نعمتی: گل به السد هیچ وقت از یادم نمی‌رود / در حال حاضر مصدوم هستم

در سالروز صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا، نعمتی که گل صعود این تیم را به ثمر رسانده، از آرزویش برای ثبت گل در فینال این رقابت‌ها می‌گوید.
نعمتی: گل به السد هیچ وقت از یادم نمی‌رود / در حال حاضر مصدوم هستم

پرسپولیس یک سال پیش و در این روز توانست در شرایطی که با توجه به محرومیت نقل و انتقالاتی کمتر کسی امیدوار به موفقیت آنها بود، به جواز فینال این رقابت‌ها دست یابد. در شرایطی که پرسپولیس در دوحه با یک گل مقابل السد به برتری دست یافته بود، هفتادهزار نفر در آزادی در انتظار صعود این تیم در بازی برگشت بودند که این مساله با گل سیامک نعمتی میسر شد.

اکنون در سالروز صعود پرسپولیس به فینال آسیا با گل نعمتی این بازیکن در گفتگو با خبرنگار ما درباره این اتفاق می‌گوید: خودم صدها بار آن صحنه و گل را دیدم و واقعا بهترین حس دنیا را داشتم. هیچ وقت این صحنه و گل از یادم نخواهد رفت و خیلی خوشحالم که با آن گل توانستیم برای اولین بار در تاریخ باشگاه به فینال راه پیدا کنیم. روزهای سختی را داشتیم و بچه‌ها همه خسته بودند و تاب نداشتیم. هیچ بازیکنی در تیم نبود که با درد بازی نکند اما نباید این مسیر را اینجا پایان می‌دادیم و خیلی خوشحالیم که توانستیم یک روز فوق العاده را برای هواداران شکل دهیم.

وی در ادامه گفت: سانتر منشا فوق العاده بود. او بازیکن خوبی بود و کمک زیادی به ما کرد. می‌دانستیم که می‌توانیم به مرحله بعدی راه پیدا کنیم و وقتی در استادیوم حضور یافتیم و حضور و حمایت یکپارچه هواداران را دیدیم، همه دردها را فراموش کردیم. در فینال واقعا بدشانس بودیم و واقعا دیگر رمق نداشتیم و شرمنده هواداران شدیم. اما انشاالله در فینال بعدی که زیاد هم دور نخواهد بود گل قهرمانی را بزنم. (خنده). اما خدا شاهد است که واقعا دیگر در فینال کم نگذاشتیم و فقط توان بیشتری نداشتیم.

نعمتی درباره شرایط خودش نیز می‌گوید: در حال حاضر مصدوم هستم و کار اختصاصی با کادرپزشکی و فیزیوتراپی را دنبال می‌کنم. در تمرینات این هفته نبودم و احتمال اینکه برابر شاهین به میدان بروم و تیم را همراهی کنم کم است. امیدوارم بعد از پیروزی مقابل پیکان، بتوانیم اکنون در جدال با شاهین نیز پیروز شویم و شرایط را به سود خودمان کنیم و استارت خودمان برای حضور در جمع مدعیان را برداریم.

هافبک پرسپولیس درباره تمایل کالدرون برای حضور او در پست مدافع راست گفت: من چندان بی تجربه در این پست نیستم. ما البته بازیکنان خوبی در همه پست‌ها داریم و می‌توانیم به زودی به شرایط مدنظر هواداران نزدیک شویم. به حمایت هواداران همچنان نیاز داریم و امیدوارم بتوانیم در ادامه به عملکرد فنی مدنظر آنها نزدیک‌تر شویم. کالدرون همچنان برای شناخت لازم از فوتبال ایران و بازیکنان به زمان نیاز دارد. من نیز مثل همیشه تابع نظر کادرفنی و سرمربی هستم و هر جا که نیاز باشد به میدان خواهم رفت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e8yba

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره عراقی پرسپولیس به ایران باز می گردد